کد خبر: ۲۲۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تا الان هیچ‌گونه تخلف یا اخلالی در روند برگزاری انتخابات نداشته‌ایم و همکاری خوبی را از سوی هیات‌های اجرایی و نیروی انتظامی شاهد بودیم.
ناطقان: عباسعلی کدخدایی در جمع خبرنگاران در حسینیه ارشاد اظهار کرد: در همه صندوق‌ها و حوزه‌ها مردم با مشارکت گسترده برای تعیین سرنوشت خودشان آماده هستند و ما در‌ شورای نگهبان وظیفه نظارتی خود را انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: ستاد نظارت بر انتخابات از چند روز گذشته شروع به کار کرد و کارشناسان ما لحظه به لحظه گزارش‌های مختلف را از مناطق گوناگون کشور دریافت می‌کنند.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: تا الان هیچ‌گونه تخلف یا اخلالی در روند برگزاری انتخابات نداشته‌ایم و همکاری خوبی را از سوی هیات‌های اجرایی و‌ نیروی انتظامی شاهد بودیم.

وی افزود: همچنین همکاران ما به گزارش‌های مربوط به کمبود تعرفه‌ در برخی از حوزه‌ها رسیدگی کردند و از این بابت نگرانی نداریم.

کدخدایی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم تا ساعت پایانی انتخابات همچنان شاهد حضور پرشور‌ مردم پای صندوق‌های رأی باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین