کد خبر: ۲۲۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
هر اونس طلا در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها 1634.4 دلار قیمت‌گذاری شد که نسبت به دیروز 15.2 دلار افزایش داشته است.
ناطقان: به نقل از کیتکو، در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها هر اونس طلا 1634.4 دلار قیمت‌گذاری شد که نسبت به دیروز 15.2 دلار افزایش داشته است.

قیمت کنونی در مقایسه با قیمت یک ماه گذشته 75.9 دلار و در مقایسه با متوسط قیمت یک سال گذشته 311.4 دلار بالاتر بوده است. قیمت نقره هم 17 سنت افزایش داشته و به 18.5 دلار رسیده است.

قیمت پلاتین و پالادیوم هم به ترتیب با 4 و 31 دلار رشد به 982 و 2621 دلار در هر اونس رسید.

دلیل افزایش قیمت امروز طلا تداوم شیوع ویروس کرونا است چراکه چین گزارش داده است که روند ابتلای مردم این کشور به کرونا دوباره در حال رشد است.

انتظار می‌رود با بسته شدن بازار امروز طلا بیشترین رشد هفتگی طی 6 ماه گذشته را تجربه کند. شیوع ویروس کرونا به افزایش تقاضا برای دارایی‌های ایمن‌تر نظیر طلا در بازار جهانی منجر شده است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین