کد خبر: ۲۲۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
جلسه ستاد شورای سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با هدف بررسی راهکارهای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و اقدامات موثر در مقابله با آن در ستاد وزارت عتف و دانشگاه‌ها تشکیل شد.
ناطقان: دکتر محمدتقی نظرپور، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در این جلسه با بیان اینکه از چند هفته گذشته اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی خوبی در مواجهه و مقابله با این بیماری در وزارت علوم انجام شده است، اظهار داشت: آنچه در این فضا خیلی مهم به نظر می رسد ایجاد جو روانی آرام و پرهیز از ترس و واهمه است که در این میان باید با اطلاع رسانی دقیق و بهنگام و درست در سطح وزارت و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در خصوص اقدامات و برنامه ها و پیام های بهداشتی و مراقبتی عمل نماییم.

دکتر نظرپور با اشاره به تجهیز مناسب مرکز بهداشت و اطلاع‌رسانی در جهت خدمت رسانی به مراجعین و کمک گرفتن از نهادهای مختلف و مرتبط تاکید کرد: اکنون ظرفیت خوبی را در مرکز بهداشت وزارت عتف داریم که در شرایط عادی و خاص می تواند با سرعت و کیفیت ارائه خدمت نماید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در ادامه این جلسه، دکتر سرمشقی، مدیر مرکز بهداشت وزارت علوم به تشریح شرایط کلی مرتبط با بیماری کرونا پرداخت و آمادگی این مرکز برای خدمت رسانی به همکاران اعلام کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین