کد خبر: ۲۲۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
همایون شجریان پسر محمدرضا شجریان با انتشار پستی درباره آخرین وضعیت جسمانی پدرش در بیمارستان توضیح داد.
ناطقان: ساعات پایانی شب گذشته بود که خبر درگذشت محمدرضا شجریان استاد موسیقی سنتی ایران در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد و برخی از هنرمندان با انتشار پست هایی درگذشت این هنرمند پیشکسوت را تسلیت گفتند.

چند دقیقه بعد از انتشار این اخبار همایون پسر استاد شجریان با انتشار پستی درگذشت پدرش را تکذیب کرد و بامداد امروز خبر جدیدی از وضعیت جسمانی پدرش را به اشتراک گذاشت.
وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان به روایت پسرش

همایون شجریان با انتشار عکسی از علائم حیاتی پدرش نوشت:

    عزیزان دل به همان دلایلی که امشب در جمع شما نازنینان شرح دادم، در این چند سالی که گذشت، پدر به دلیل مساعد نبودن شرایط شان ، از اینکه کسی بخواهد ملاقات شان کند پرهیز داشته اند.

    به همین دلیل برای اینکه از وضعیت ایشان بیشتر مطلع گردید ، تنها به گذاشتن عکسی از "نمایشگر علایم حیاتی” ایشان بسنده می کنم. بی نهایت از مهر بی پایان شما سپاسگزارم. بامداد سوم اسفند 98 . بیمارستان جم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین