کد خبر: ۲۲۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۳» به کارگردانی سیروس مقدم از کانال آذری شبکه سحر پخش می‌شود.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی صداوسیما، «ارسطو» برای سومین بار عاشق شده است و قصد برپایی مراسم عروسی دارد. نقی معمولی در حال ساخت خانه خود است و با پیشنهاد او مراسم ازدواج ارسطو در همان ساختمان نیمه کاره برگزار می شود. پس از صرف شام مهمانان در حال جشن و پای کوبی بودند که سقف خانه فرو می ریزد و عده ای دچار مصدومیت می شوند و ....
محسن تنابنده، ریما رامین فر، علیرضا خمسه، احمد مهران فر، مهران احمدی، هومن حاج عبدالهی، نسرین نصرتی، هدایت هاشمی، سارا فرقانی اصل، نیکا فرقانی اصل و منگ هان ژانگ در مجموعه «پایتخت ۳» با تهیه‌کنندگی الهام غفوری نقش‌آفرینی کرده‌اند.

سلیمان فرض علی اف مدیریت دوبلاژ این مجموعه به زبان آذری را برعهده دارد و از یکشنبه (۴ اسفند ماه) ساعت ۱۴:۳۰ شاهد پخش سریال طنز «پایتخت ۳» به جایگزینی مجموعه «ساختمان پزشکان» از کانال آذری شبکه سحر خواهیم بود.

«پایتخت ۳» با نویسندگی مشترک محسن تنابنده ، زنده یاد خشایار الوند و حسن وارسته از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین