کد خبر: ۲۲۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰
تماس دستی مهم ترین راه انتقال ویروس کروناست، خودداری از تماس غیرضروری دست و همچنین شست‌وشوی منظم و صحیح آنها طی این روزها ضروری به نظر می‌رسد.
ناطقان: «پیشگیری بهتر از درمان است» و از آنجا که تماس دستی از مهم‌ترین عوامل ابتلا به ویروس کروناست، خودداری از تماس غیرضروری دست و همچنین شست‌وشوی منظم و صحیح آنها طی این روزها ضروری به نظر می‌رسد.

خودمراقبتی و کسب آگاهی عمومی نقش اصلی در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا را دارد و این آگاهی با شناخت مبتنی بر ویژگی‌های اپیدمیک کرونا تحقق می‌یابد و ریشه آن را در سطح کشور می‌خشکاند.

 کسب آگاهی در این زمینه تا حدی مهم است که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از راه‌اندازی بخش مشاوره بیماری‌های واگیر سامانه تلفنی ۱۹۰ برای پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص ویروس کرونا خبر داده‌ است.

اما یکی از ساده‌ترین عللی که موجب انتقال ویروس به ویژه در دوران نهفته آن می‌شود، فرهنگ دست دادن است که خودداری از آن چندان مشکل نخواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین