کد خبر: ۲۲۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کل کشور بعد از ظهر امروز (شنبه) با حضور در جمع خبرنگاران آرای نهایی ۴۶ حوزه انتخابیه را اعلام کرد.
ناطقان: سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کل کشور بعد از ظهر امروز (شنبه) با حضور در جمع خبرنگاران آرای نهایی ۴۶ حوزه انتخابیه را اعلام کرد.

وی گفت: برای حوزه بستان آباد غلامرضا نوری قزلجه از مجموع آرای صحیح ۴۶ هزار و ۶۵۶ رأی با کسب ۱۷ هزار و ۱۲۷ رأی به مجلس راه یافت.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: برای حوزه بناب محمد باقری از مجموع آرای صحیح ۵۳ هزار و ۱۵۵ رأی با کسب ۲۳ هزار و ۵۴۴ رأی به مجلس یازدهم راه یافت.

موسوی افزود: یوسف داوودی در حوزه سراب از مجموع ۶۱ هزار و ۴۰۲ رأی صحیح با ۲۰ هزار و ۲۰۸ رأی توانست کرسی نمایندگی مجلس را کسب کند.

وی عنوان کرد: معصومه پاشایی بهرام با کسب ۴۰ هزار و ۲۹۴ رأی از مجموع آرای صحیح ۱۲۰ هزار و ۳۷ رأی توانست از حوزه مرند و جلفا به مجلس راه یابد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور ادامه داد: سیدعلی موسوی با کسب ۲۰ هزار و ۱۴۰ رأی از مجموع ۶۰ هزار و ۱۹۹ رأی صحیح برای حوزه ملکان کرسی نمایندگی مجلس یازدهم را بدست آورد.

موسوی تصریح کرد: برای حوزه هشترود و چاراویماق سیدحمزه امینی از مجموع ۳۹ هزار و ۸۱۲ رأی توانست با کسب ۱۴ هزار و ۲۷۷ رأی به مجلس راه یابد.

وی گفت: کمال حسین پور برای حوزه پیرانشهر و سردشت توانست از میان ۶۶ هزار و ۷۲۷ رأی صحیح با کسب ۳۵ هزار و ۶۹۷ رأی به مجلس راه یابد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور افزود: علی زنجانی حسنلویی با کسب ۷۸ هزار و ۶۷۳ رأی از میان ۱۲۸ هزار و ۷۳۱ رأی صحیح برای حوزه نقده و اشنویه صاحب کرسی نمایندگی مجلس یازدهم شد.

موسوی گفت: حسینعلی حاجی دلیگانی در حوزه شاهین شهر، میمه و برخوار از میان ۷۲ هزار و ۲۸۳ رای صحیح توانست با کسب ۶۳ هزار و۷۷۰ رای وارد مجلس یازدهم شود.

وی گفت: حسین محمدصالحی دارانی برای حوزه فریدن، چادگان، فریدون شهر، بوئین و میاندشت با کسب ۲۶ هزار و ۹۲۰ رای توانست از میان مجموع آرای صحیح ۵۹ هزار و ۲۵۸ رای به مجلس یازدهم راه یابد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: سیدناصر موسوی لارگانی برای حوزه فلاورجان از مجموع آرای صحیح ۶۴ هزار و ۲۶۸ رای با کسب ۲۶ هزار و ۹۰۲ رای به مجلس راه یافت.

وی افزود: رحمت الله فیروزی پوربادی توانست برای حوزه نطنز و بخش قمصر از مجموع آرای ۲۹ هزار و ۸۹۲ رای صحیح ۱۱ هزار و ۲۵۱ رای کسب کرده و وارد مجلس شود.

موسوی افزود: در حوزه کرج، اشتهارد و فردیس از مجموع آرای ۳۳۶ هزار و ۴۳۷ رای صحیح مهدی عسگری توانست با ۸۷ هزار و ۸۸۰ رای وارد مجلس شده و فاطمه آجرلو و علیرضا عباسی به ترتیب با ۶۱ هزار و ۵۷ رای و ۵۲ هزار و ۷۲۶ رای به مرحله دوم رفتند.

وی اظهار داشت: سیداحمد رسولی نژاد برای حوزه دماوند و فیروزکوه از مجموع آرای صحیح ۴۴ هزار و ۱۸۲ رای صحیح با کسب ۱۵ هزار و ۸۵۶ رای واجد کرسی نمایندگی مجلس شد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور ادامه داد: قدرت الله حمزه شلمزاری با کسب ۲۹ هزار و ۸۰۹ رای از مجموع آرای ۱۰۴ هزار و ۶۶۱ رای صحیح از حوزه اردل، فارسان و کوهرنگ وارد مجلس شد.

موسوی افزود: برای حوزه لردگان و خانمیرزا حسین بامیری از مجموع ۱۲۴ هزار و ۳۳۸ رای صحیح توانست با کسب ۳۱ هزار و ۴۱۴ رای به مجلس راه یابد.

وی گفت: برای حوزه تربت جام، تایباد، باخزر و صالح آباد جلیل رحیمی جهان آبادی باکسب ۹۸ هزار و ۲۴۸ رای از مجموع آرای صحیح ۱۸۰ هزار و ۲۶۶ رای به مجلس راه یافت.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور افزود: برای حوزه سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن علی اصغر عنابستانی و بهروز محبی نجم آبادی به ترتیب ۸۰ هزار و ۲۸ رای و ۶۷ هزار و ۵۸۲ رای از مجموع ۱۷۱ هزار و ۳۰۰ رای صحیح بدست آورده و وارد مجلس شدند.

موسوی افزود: سیداحسان قاضی زاده هاشمی از مجموع ۱۰۸ هزار و ۴۶۰ رای صحیح حوزه فریمان، سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه توانست با کسب ۵۶ هزار و ۴۵۴ رای به مجلس راه یابد.

وی گفت: علی آذری با کسب ۴۴ هزار و ۳۳ رای از مجموع ۹۵ هزار و ۹۸۷ رای صحیح از حوزه قوچان و فاروج وارد مجلس شورای اسلامی شد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور ادامه داد: علی جدی از حوزه شیروان توانست با کسب ۲۸ هزار و ۷۷۹ رای از مجموع ۶۵ هزار و ۴۶۸ رای صحیح، کرسی نمایندگی مجلس یازدهم را در این حوزه بدست آورد.

موسوی افزود: برای حوزه آبادان از مجموع ۶۴ هزار و ۶۱۰ رای صحیح سیدمحمد مولوی، سیدمجتبی محفوظی و جلیل مختار به ترتیب با کسب ۳۵ هزار و ۵ رای، ۲۱ هزار و ۱۰۲ رای، ۱۹ هزار و ۸۴۲ رای به مجلس راه یابند.

وی گفت: فریدون حسن وند از حوزه اندیشمک از مجموع آرای ۶۷ هزار و ۴۹۲ رای صحیح توانست با کسب ۲۳ هزار و ۸۲۴ رای به مجلس راه یابد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: برای حوزه زاهدان حسینعلی شهریاری و حسین مالکی از مجموع ارای صحیح ۱۷۵ هزار و ۶۲ رای توانستند به ترتیب باکسب ۶۵ هزار و ۴۲ رای و ۶۳ هزار و ۲۷۷ رأی به مجلس راه یابند.

وی گفت: حبیب آقاجری توانست با کسب ۳۰ هزار و ۴۳۰ رای از مجموع ۹۸ هزار و ۸۶۶ رای صحیح برای حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی به مجلس راه یابند.

موسوی ادامه داد: اسماعیل حسین زهی برای حوزه خاش، میرجاوه و بخش‌های نصرت آباد و کورین از مجموع آرای صحیح ۸۵ هزار و ۱۸۵ رأی توانست با ۴۳ هزار و ۱۴۸ رأی به مجلس راه یابد.

وی گفت: محمد سرگزی و حبیب الله دهمرده برای حوزه زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون توانستند از مجموع ۱۶۲ هزار و ۱۵۸ رأی صحیح به ترتیب با کسب ۷۶ هزار و ۶۸۴ رأی و ۶۴ هزار و ۳۱۴ رأی کرسی نمایندگی مجلس را به دست آورند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: رحیم زارع با کسب ۲۶ هزار و ۳۰۶ رأی از مجموع آرای ۷۳ هزار و ۷۷۹ رأی صحیح برای حوزه آباده، بوانات و خرم بیت کرسی نمایندگی مجلس یازدهم را به دست آورد.

وی گفت: برای حوزه سروستان، کوار و خرامه از مجموع آرای صحیح ۶۹ هزار و ۴۶۶ رأی صحیح، عبدالعلی رحیمی مظفری با کسب ۳۷ هزار و ۷۷۱ رأی واجد شرایط برای ورود به مجلس یازدهم شد.

موسوی افزود: محمدمهدی فروردین برای حوزه فیروزآباد و فراشبند با کسب ۲۹ هزار و ۶۶۱ رأی از مجموع ۹۲ هزار و ۸۸۶ رأی صحیح نمایندگی مجلس یازدهم را به دست آورد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: مجید انصاری در حوزه ممسنی و رستم از مجموع ۹۲ هزار و ۴۰۵ رأی صحیح توانست با کسب ۵۰ هزار و ۸ رأی وارد مجلس شورای اسلامی شود.

وی گفت: در حوزه تاکستان رجب رحمانی با کسب ۲۶ هزار و ۴۵ رأی از مجموع آرای ۶۴ هزار و ۹۴۷ رأی صحیح واجد شرایط برای ورود به مجلس شورای اسلامی شد.

موسوی ادامه داد: سید مهدی فرشادان و محسن فتحی به ترتیب با کسب ۳۵ هزار و ۷۱۶ رأی و ۳۲ هزار و ۵۱۸ رأی از مجموع آرای صحیح ۱۲۷ هزار و ۸۳۸ رأی در حوزه سنندج، دیوان دره و کامیاران به مجلس راه یافتند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: موسی غضنفرآبادی با کسب ۷۹ هزار و ۳۹۲ رأی از مجموع آرای ۱۲۹ هزار و ۱۲۷ رأی صحیح از حوزه بم، ریگان، فهرج و نورمان شیر به مجلس راه یافت.

وی گفت: در حوزه جیرفت و عنبرآباد از مجموع آرا ۱۳۱ هزار و ۱۵۹ رأی صحیح، ذبیح الله اعظمی ساردووئی با کسب ۵۳ هزار و ۲۰۲ رأی واجد شرایط برای ورود به مجلس شد.

موسوی ادامه داد: مجتبی بخشی پور و نادر نادری با کسب ۱۴ هزا رو ۳۴۹ رأی و ۱۳ هزار و ۱۲۷ رأی از مجموع آرا ۸۳ هزار و ۹۵۴ رأی صحیح در حوزه اسلام آباد غرب و دالاهو به مرحله دوم انتخابات مجلس راه یافتند.

وی افزود: آرش زره تن لهونی در حوزه پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روان سر از مجموع ۶۷ هزار و ۱۱۲ رأی صحیح توانست با کسب ۳۰ هزار و ۶۱۶ رأی به مجلس راه یابد.

موسوی گفت: در حوزه گرگان و آق قلا از مجموع ۱۹۰ هزار و ۲۳ رأی صحیح، رمضان علی سنگ دوینی و غلامرضا منتظری هر یک به ترتیب با کسب ۵۳ هزار و ۱۰۰ رأی و ۴۰ هزار و ۸۹۳ رأی به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: عبدالجلال ایری و رجب محمد آبادی در حوزه کردکوی، ترکمن، بندر گز و قمیشان از مجموع ۱۱۴ هزار و ۱۴۹ رأی صحیح هر یک با کسب ۲۱ هزار و ۲۶ رأی و ۱۴ هزار و ۹۸۳ رأی به مرحله دوم انتخابات مجلس راه یافتند.

وی گفت: امان قلیچ شادمهر در حوزه گنبد کاووس توانست با کسب ۳۱ هزار و ۸۲۶ رأی از مجموع ۱۴۶ هزار و ۹۷۰ رأی صحیح به مجلس یازدهم راه پیدا کند.

موسوی ادامه داد: در حوزه مینو دشت، کلاله، مراوه تپه و گالیگش، رضا آریان پور از مجموع ۱۳۷ هزا رو ۵۵۱ رأی صحیح توانست با کسب ۴۲ هزار و ۹۴۷ رأی کرسی نمایندگی مجلس را در این دوره به دست آورد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: در حوزه رشت از مجموع ۱۶۲ هزار و ۵۶۲ رأی صحیح، جبار کوچکی نژاد، سیدعلی آقازاده دافساری و محمد رضا احمدی به ترتیب با کسب ۵۰ هزار و ۶۸۵ رأی، ۴۷ هزار و ۵۷ رأی و ۳۳ هزار و ۹۹۲ رأی نمایندگی این حوزه انتخابیه را در مجلس یازدهم به دست آورند.

وی گفت: یحیی ابراهیمی در حوزه دلفان و سلسله از مجموع ۱۰۹ هزار و ۷۹۶ رأی صحیح با کسب ۲۹ هزار و ۴۴۶ رأی به مجلس راه یافت.

موسوی افزود: محمد سبزی با کسب ۲۷ هزار و ۵۴۴ رأی از مجموع ۸۱ هزار و ۷۸۱ رأی صحیح برای حوزه ساوه و زرندیه واجد شرایط برای ورود به مجلس یازدهم شد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: در حوزه میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد از مجموع ۲۲۸ هزار و ۲۶ رأی صحیح، حسین رئیسی با کسب ۱۰۳ هزار و ۴۷۰ رأی به مجلس راه یافت.

وی گفت: برای مسیحیان ارمنی جنوب نیز روبرت بیکلریان توانست از مجموع هزار و ۵۵۱ رأی با کسب هزار و ۱۵۸ رأی نمایندگی مجلس یازدهم را به دست آورد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین