کد خبر: ۲۲۲۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴
معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از وقوع بهمن در پیست شمشک خبر داد و گفت: یکی از اسکی بازان خارجی پیدا شد.
ناطقان: ابراهیم تاجیک نوری از وقوع بهمن در پیست شمشک خبر داد و اظهار داشت: این حادثه که منجر به گم شدن دو اسکی باز غیر ایرانی شد، ساعت ۱۵:۵۷ به هلال احمر اطلاع داده شد، که بلافاصله یک تیم واکنش سریع، ۳ تیم کوهستان به همراه تیم آنست و امداد هوایی با بالگرد به محل حادثه اعزام شدند.

تاجیک نوری در تشریح بیشتر جزئیات گفت: یکی از اسکی بازان پیدا شده و در حال جستجو برای پیدا کردن افراد احتمالی بعدی هستیم.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران بیان داشت: اسکی باز پیدا شده، سلامت است.

وی اضافه کرد: تعداد دقیق افراد گم شده و ملیت آنها مشخص نیست، اما جستجو برای یافتن افراد گم شده احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد.

۲ نفر پیدا شدند

سیاوش شهریور فرماندار شهرستان شمیرانات نیز عنوان داشت: این اسکی بازان که ۳ نفر بودند برای یخ نوردی به منطقه شمشک رفته بودند که بر اثر سقوط بهمن دچار سانحه می‌شوند که با تلاش نیروهای امدادی پیدا شدند و حال دو نفر از آنها مساعد است اما یک نفر دیگر کمی آسیب دیده و دچار یخ زدگی شده است.

وی افزود: ملیت این اسکی بازان مشخص نیست اما دو نفر از آنها غیر ایرانی هستند.
منبع: مهر
برچسب ها: سقوط ، بهمن ، شمیرانات
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین