کد خبر: ۲۲۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
به علت شیوع سریع ویروس کرونا در چند کشور خارج چین و نگرانی سرمایه گذاران در مورد تقاضا برای نفت، قیمت نفت در معاملات امروز نزدیک به 4 درصد افت کرد.
ناطقان: به نقل از رویترز، به علت شیوع سریع ویروس کرونا در چند کشور خارج چین و نگرانی سرمایه گذاران در مورد تقاضا برای نفت، قیمت نفت در معاملات امروز بیش از 3 درصد افت کرد.

همچنین ارزش بازارهای بورس دنیا به علت نگرانی در مورد تاثیر رشد جدید ویروس کرونا و افزایش تعداد مبتلایان در کره جنوبی، ایران و ایتالیا کاهش یافت.

هر بشکه نفت برنت با 2.22 دلار کاهش 56.28 دلار و هر بشکه نفت خام امریکا به 1.99 دلار کاهش 51.39 دلار معامله شدند.

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار در این رابطه گفت: «قیمت نفت همچنان آسیب پذیر می‌ماند زیرا تاجران انرژی با توجه به همه گیر شدن ویروس کرونا قیمت گذاری نمی کنند.»

«درحالی که برخی بخش های چین در مورد کرونا از بهبود وضعیت خبر می دهند، بازارهای مالی متشنج خواهد ماند تا ما ببینیم که این وضعیت در کره جنوبی، ایتالیا و ایران و ژاپن بهبود یابد.»
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین