کد خبر: ۲۲۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲
به دنبال سقوط یک هواپیمای میکرولایت متعلق به نیروی هوایی هند، خلبان آن جان باخت.
ناطقان: به نقل از اسپوتنیک، یک روز پس از سقوط جنگنده میگ ۲۹ متعلق به نیروی دریایی هند، امروز نیز یک هواپیمای متعلق به نیروی هوایی این کشور در استان پنجاب سقوط کرد و خلبان آن کشته شد.

اطلاعات اولیه حاکی از آن است که این هواپیما از نوع میکرولایت از اسکادران هوایی سوم اردوی ملی پاتیالا بوده است. این حادثه در زمان آموزش پرواز روی داده و علاوه‌ بر کشته شدن خلبان آن دو نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند که به بیمارستان نظامی پاتیالا منتقل گشته‌اند.

اردوی ملی پاتیالا یک سازمان داوطلبانه است که آموزش‌های نظامی و تمرینات به داوطلبان ارائه می‌دهد. این سازمان ۱۱۰ فروند از این هواپیما‌های میکرولایت SW ۸۰ را دارا است که اقتصادی‌ترین کروز‌های سرعت بالا هستند. این هواپیمای ۳۰۰ کیلوگرمی می‌تواند به سرعت ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

روز گذشته نیز یک میگ ۲۹ متعلق به نیروی دریایی هند در بندر گوا در حاشیه جنوب غربی هند سقوط کرد که خلبان آن موفق شد پیش از برخورد با زمین خود را نجات دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین