کد خبر: ۲۲۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
یک خبرنگار سعودی خبر داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت تا بازی های التعاون با پرسپولیس و النصر با سپاهان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به خاطر کرونا به تاخیر بیفتد.
ناطقان: روز گذشته فدراسیون های کویت و بحرین که به ترتیب میزبان التعاون عربستان مقابل پرسپولیس و النصر عربستان مقابل سپاهان بودند، اعلام کردند به خاطر ویروس کرونا نمی توانند از سعودی‌ها میزبانی کنند.

همچنین بعد از این اتفاق هر دو باشگاه عربستانی با ارسال نامه ای به AFC خواستار لغو موقت این بازی شدند تا در زمان دیگری برگزار شود.

سلطان مهوس، خبرنگار مشهور عربستانی درباره این بازی ها نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته هر دو بازی التعاون با پرسپولیس و النصر با سپاهان را به تاخیر بیندازد. چون کویت و بحرین از میزبانی انصراف دادند. در مقابل امارات نیز حاضر نیست تیم های ایرانی به خاطر شیوع کرونا به این کشور وارد شوند.


منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین