کد خبر: ۲۲۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
رییس روابط عمومی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان و فوت شدگان کروناویروس در کشور را اعلام کرد.وی همچنین گفت: از این 34 نفر در روزهای اخیر 3 نفر فوت کردند و در مجموع 95 تشخیص قطعی و 15 نفر هم براثر این بیماری فوت کردند.
ناطقان:  دکتر جهانپور گفت:‌ بررسی‌های انجام شده از روز گذشته تا پیش از ظهر امروز بروی موارد مشکوک کووید 19 مشخص شد که تاکنون 34 نفر ابتلای قطعی‌ شان به کرونا، تایید شده است که از این تعداد 16 نفر از استان قم، 9 نفر استان تهران، یک نفر استان فارس، 2 نفر استان مازندران، 2 نفر استان گیلان، یک نفر نیشابور،  دو نفر استان البرز و یک نفر جزیره قشم هستند.

وی همچنین گفت: از این 34 نفر در روزهای اخیر 3 نفر فوت کردند و در مجموع 95 تشخیص قطعی و 15 نفر هم براثر این بیماری فوت کردند.

جهانپور در ادامه خاطرنشان کرد اغلب افرادی که در استان‌های دیگر به این بیماری مبتلا شدند یا از قم خارج شده و یا با شخصی از این استان در تماس بودند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین