کد خبر: ۲۲۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: با توجه به بارش برف در ارتفاعات محورهای هراز و فیروزکوه احتمال وقوع بهمن و رانش زمین وجود دارد، بنابراین هموطنان سفر خود را به روزهای آینده موکول کنند.
ناطقان: سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین و پر حجم گزارش شده و با توجه به بارش برف در این محور احتمال وقوع بهمن و رانش زمین وجود دارد.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، گفت: از ساعت ۲۴ امشب تا ۵ صبح فردا چهارشنبه به دلیل تعمیرات راهداری محور هراز مسدود خواهد شد و به دلیل بسته شدن محور چالوس به دلیل خطرات موجود، بار ترافیکی به محور فیروزکوه منتقل خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: بنابراین هم وطنانی که قصد آغاز سفری را دارند مسافرت خود را به زمان دیگری موکول کنند زیرا در محور فیروزکوه هم شاهد بارش برف هستیم.

محبی افزود: تردد وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم است و با توجه به بارش برف در این محور سطح جاده لغزنده و تردد به کندی صورت می‌گیرد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی امشب شاهد بارش شدید برف در محورهای هراز و فیروزکوه خواهیم بود، بنابراین هم وطنان با تجهیزات کامل زمستانه به خصوص زنجیر چرخ، پوشاک گرم، تغذیه کافی و با باک بنزینی پر وارد محورها شوند و در صورت غیر ضروری بودن آغاز سفر، مسافرت خود را به زمان دیگری موکول کنند.

وی اضافه کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین اما روان گزارش شده و در این محورهای مواصلاتی شاهد بارش باران هستیم و رانندگان باید در چنین شرایطی با رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز تردد کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تاکید کرد: هم وطنان در صورت ورود به محورها با رعایت مدیریت زمان سفر و اطلاع از وضعیت راه ها، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت به گونه ای که پس از هر دو ساعت رانندگی حداقل ۱۵ دقیقه را به استراحت و تجدید قوا پرداخته و سپس ادامه مسیر بدهند تا سفری ایمن و بدون خطر را سپری کنند.

وی اذعان کرد: ماموران پلیس راهور با آماده باش صد در صدی در سطح محورها حاضر هستند و با خودروهایی که مرتکب تخلفات راهنمایی و رانندگی شوند برخورد قانونی خواهند داشت و اجازه ورود خودروهای فاقد تجهیزات زمستانه به خصوص زنجیر چرخ را به محورهای کوهستانی نخواهند داد.
منبع: فارس
برچسب ها: انسداد ، محور هراز ، سفر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین