کد خبر: ۲۲۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱
عرق سنبل الطیب به مبارزه با اضطراب، استرس، بی‌خوابی، سردرد و دیگر مشکلات مربوط به سلامتی شهرت دارد. در این نوشتار با ما همراه باشید تا درباره خواص عرق سنبل الطیب بیشتر بدانید.
ناطقان: گیاه دارویی سنبل‌الطیب بیش از ۱۲۰ ترکیب شیمیایی دارد که نه تنها به عنوان یک داروی آرام‌بخش، بلکه به عنوان یک عامل ضد اسپاسم عمل می‌کنند. با این‌که سنبل الطیب می‌تواند به عنوان یک خواب‌آور عمل کند، ولی هیچ‌گونه احتمال یا عارضه جانبی شناخته شده‌ای درباره‌ی اعتیادآور بودن‌اش وجود ندارد. سنبل‌الطیب بی‌خطر و موثر است، و مهارت‌های حرکتی را مختل نمی‌کند. عرق سنبل الطیب به مبارزه با اضطراب، استرس، بی‌خوابی، سردرد و دیگر مشکلات مربوط به سلامتی شهرت دارد. در این نوشتار با ما همراه باشید تا درباره خواص عرق سنبل الطیب بیشتر بدانید.

۶ مهمترین خواص عرق سنبل الطیب برای سلامتی و آرامش
خواص عرق سنبل الطیب

اگر تا کنون عرق سنبل الطیب را امتحان نکرده‌اید، یکی از مفیدترین مواد خواب‌آور را از دست داده‌اید. گیاه سنبل الطیب، تاریخچه‌ای طولانی در استفاده به عنوان یک آرام‌بخش خفیف را دارد. مانند بسیاری از داروهای خواب‌آور گیاهی، سنبل الطیب نیز با دیگر گیاهان و مواد که خواص مشترک دارند به کار می‌رود. مطالعات نشان می‌دهد که سنب الاطیب، زمان به خواب رفتن را کوتاه‌تر کرده و کیفیت خواب را بهبود می‌بخشد. سنیل الطیب یک آرام‌بخش ملایم بوده و به همین عنوان نیز به کار می‌رود. یکی از موسسین یک برند معروف چای، خواص جادویی عرق سنبل الطیب را نشان می‌دهد که می‌تواند به رفع بسیاری از مشکلات مربوط به سلامتی کمک کند. برخی از این خواص را در این‌جا آورده‌ایم.
۱. کاهش اضطراب

یکی از رایج‌ترین کاربردهای عرق سنبل الطیب، برای کاهش اضطراب و استرس است. این عرق، دارای خواص آرام‌بخش طبیعی است و به آرامش و تمرکز افراد کمک می‌کند.


۲. رفع افسردگی

عرق سنبل الطیب به رفع احساس افسردگی کمک می‌کند. آیا می‌دانستید نشستن بیش از ۶ ساعت در محل کار می‌تواند شما را افسرده کند؟
۳. تسکین سردرد

عرق سنبل الطیب در تسکین سردرد (به ویژه سردردهای استرسی)، میگرن، آرتریت و دردهای عضلانی موثر است.


۴. بهبود حافظه

تنتور سنبل الطیب خشک می‌تواند عملکرد حافظه و برخی مهارت‌های حل مسئله در کودکان و بزرگسالان را بهبود بخشد. همچنین می‌تواند رگ‌های خونی شما را قوی کند.


۵. تقویت بینایی

تنتور سنبل الطیب خشک برای تقویت بینایی نیز مفید است.
۶. بهبود خواب

سنبل الطیب، راهی طبیعی و بی‌خطر برای بهبود خواب است. بسیاری از داروهای تجویزی خواب‌آور باعث می‌شوند صبح روز بعد احساس گیجی داشته باشید و البته خطرات زیادی نیز برای سلامتی دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین