کد خبر: ۲۲۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اعزام کاروان‌های راهیان‌نور لغو شد، اردوهای مذکور تا اطلاع ثانوی برگزار نخواهد شد.
ناطقان: رسول اکبری  به‌علت لغو اردوی راهیان‌نور در استان زنجان اشاره و اظهار کرد: علت لغو اردوی راهیان‌نور در استان زنجان، به علت وجود بیماری کرونا در کشور و همچنین مقابله با این بیماری و پیشگیری از شیوع آن اعمال شده است.

وی با بیان اینکه به منظور حفظ سلامتی زائران راهیان‌نور و برای پیشگیری از شیوع و آلودگی به ویروس کرونا، مقرر شد تا سفر و اعزام‌های گروهی راهیان‌نور (با اتوبوس، مینی‌بوس و قطار) برای بازدید از یادمان‌های مناطق عملیاتی دفاع‌مقدس تا اطلاع ثانوی متوقف شود، عنوان کرد: هدف اصلی اردوهای راهیان‌نور، زنده کردن یاد شهدا در دل‌ها و جان‌های افراد است. این بدین معنی نیست که صرفا اظهار علاقه به شهدا کنیم بلکه باید این علاقه در عمل و زندگی انسان هم تبلور یابد.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه کسی که یاد شهدا در دلش زنده‌ می‌شود، درمی‌یابد که باید راه شهدا را ادامه داد و وظیفه‌اش را در مقابل این امانت عظیمی که با خون این همه شهید به‌ دست‌ آمده، بشناسد و در راستای آن همت گمارد، خاطرنشان کرد: باید راه و رسم شهدا را به‌عنوان الگوهایی معرفی کنیم که از همه چیز خود گذشتند تا حرف امام‌شان زمین نماند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین