کد خبر: ۲۲۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
ماجراي تصادف پورشه زرد او را تيتر يك روزنامه‌ها و خبرگزاري‌هاي مهم كشور كرد و او يك شبه از پسر سرمربي استقلال به ستاره‌اي بدل شد كه شبكه‌هاي اجتماعي را درنورديد و همه از خودش، سبك زندگي‌اش و اينكه چرا اين بلا سر پورشه‌اش آمده حرف مي‌زدند
ناطقان:ماجراي تصادف پورشه زرد او را تيتر يك روزنامه‌ها و خبرگزاري‌هاي مهم كشور كرد و او يك شبه از پسر سرمربي استقلال به ستاره‌اي بدل شد كه شبكه‌هاي اجتماعي را درنورديد و همه از خودش، سبك زندگي‌اش و اينكه چرا اين بلا سر پورشه‌اش آمده حرف مي‌زدند.
 هوتن قلعه نویی فرزند امیر قلعه نویی است که طی یکی دو ماه اخیر نامش بیشتر از گذشته سر زبانها بوده است.

او گفت و گویی مفصل با مجله ایده آل انجام اده و در این گفت و گو از علاقمندی هایش، فوتبال، ماشین بازی اش و... حرف زده است.


.

نمونه ماشین همسر قلعه نویی





تصویر بالا نمونه ای از "بي‌ام دبلیو x3  "است که هوتن قلعه نویی می گوید مادرش از این مدل ماشین داشته است

هوتن در بخشی از این گفت و گو به نکته جالبی اشاره کرده است؛او در پاسخ به سوالی در رابطه با نحوه آموزش رانندگی گفته:". من با 206 رانندگي ياد گرفتم ولي بعدش با ماشين مامانم رانندگي مي‌كردم كه اون موقع فكر كنم ماكسيما يا بي‌ام دبلیو x3 بود و بعدش هیوندا 35 ix بود كه اينا براي يك سال پيش است."
برچسب ها: ماشین ، همسر ، قلعه نویی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین