کد خبر: ۲۲۲۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
رئیس هیات مدیره انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی اعلام کرد که شیوع بیماری کرونا و افزایش تقاضای خرید مرغ، تاثیری در قیمت مرغ نخواهد داشت.
ناطقان: محمد یوسفی در این باره اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا مردم برای اینکه بیشتر در خانه بمانند، خریدهایشان را به اندازه یک هفته انجام می دهند و همین امر باعث شده که در چند روز اخیر تقاضای خرید مرغ افزایش یابد.

وی ادامه داد:این افزایش تقاضای خرید مرغ تاثیری در قیمت آن نگذاشته است و در حال حاضر قیمت مصوب مرغ در میادین میوه و تره بار ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان و در خرده فروشی‌هاحدود ۱۴ هزار تومان است.

به گفته رئیس هیات مدیره انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی  در یکی دو روز آینده التهاب بازار فروکش خواهد کرد.

یوسفی در ادامه تصریح کرد:هیچ نگرانی جهت تامین مرغ وجود ندارد، زیرا در صورت کمبود مرغ  شرکت پشتیبانی امور دام، مرغ ذخیره شده را به بازار تزریق می‌کند. از طرفی ماه گذشته ۱۳۰ میلیون جوجه ریزی انجام شده است که گوشت آن هم وارد بازار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر مرغ در خرده فروشی ها کیلویی ۱۵هزارتومان است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین