کد خبر: ۲۲۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲
سازمان بهداشت جهانی:
یکی از مقام‌های ارشد سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد، دلیلی برای وحشت در قبال شیوع ویروس کرونا در جهان وجود ندارد. به گفته «هانس کلوگه» مدیر بخش اروپا در سازمان جهانی بهداشت در کنفرانس خبری در رم پایتخت ایتالیا گفت، به طور کلی میزان مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا حدود دو درصد است.
ناطقان: «هانس کلوگه» مدیر بخش اروپا در سازمان جهانی بهداشت در یک کنفرانس خبری در پایتخت ایتالیا از ابتلای ۸۰۹۸۸ نفر از ۳۳ کشور جهان به ویروس کرونا خبر داد. به نوشته «رویترز»، یکی از مقام‌های ارشد سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد، دلیلی برای وحشت در قبال شیوع ویروس کرونا در جهان وجود ندارد. به گفته «هانس کلوگه» مدیر بخش اروپا در سازمان جهانی بهداشت در کنفرانس خبری در رم پایتخت ایتالیا گفت، به طور کلی میزان مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا حدود دو درصد است و اکنون در چین که ۹۶.۵ درصد مبتلایان کرونا در آنجا هستند، میزان مرگ به یک درصد کاهش یافته است.

«هانس کلوگه» مدیر بخش اروپا در سازمان جهانی بهداشت این مقام سازمان جهانی بهداشت تصریح کرد: «این را به خاطر داشته باشید که از هر پنج بیمار (مبتلا به کرونا) ۴ نفرشان علائم خفیفی دارند و بهبود می‌یابند». وی همچنین با ذکر آماری از میزان مبتلایان به کرونا در جهان خبر داد، تعداد مبتلایان به ۸۰۹۸۸ نفر از ۳۳ کشور جهان افزایش یافته است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین