کد خبر: ۲۲۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف یک میلیون و ۳۱۴ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در جنوب تهران به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.
ناطقان: سردار علی ذوالقدری در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و توزیع مقادیر زیادی مواد محترقه در انباری در حوالی شهر ری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد خبر صحت دارد، اظهار کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که مالک انباری با دپو و جمع آوری انواع مواد محترقه قصد دارد با نزدیک شدن به ایام پایانی سال، مواد محترقه را در بین قشر نوجوان و جوان توزیع کند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: با شناسایی محل دپوی مواد محترقه، با هماهنگی‌های قضائی روز گذشته ششم اسفند ماه تیم‌هایی از مأموران عملیات پایگاه نهم و مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی به صورت مشترک مالک انبار را دستگیر و موفق شدند ۸۱۴ هزار عدد از انواع مواد محترقه کشف کنند.

سردار ذوالقدری با اشاره به اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیس مشخص شد، متهم در چند کوچه بالاتر از محل اولیه دارای یک انبار بزرگ دیگر است، بیان داشت: در بازرسی از این انبار نیز بیش از ۵۰۰ هزار و۵۳۶ عدد انواع مختلف مواد محترقه غیرمجاز کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره پلمب هر ۲ انبار مواد محترقه، گفت: متهم برای سیر مراحل قضائی تحویل دادسرا شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین