کد خبر: ۲۲۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: تصادف زنجیره‌ای که صبح امروز هفتم اسفند در محور آزادراه قزوین- زنجان بین ۴۰ خودرو رخ داده بود سه کشته بر جا گذاشت.
ناطقان: سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: حادثه تصادف زنجیره‌ای امروز هفتم اسفند ماه در آزاد راه قزوین- زنجان بین ۴۰ خودرو رخ داد و باعث مسدود شدن این محور شده بود.

وی ادامه داد: این حادثه به علت برف و کولاک شدید و کاهش دید رانندگان، عدم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله طولی در حد فاصل تاکستان و ضیاءآباد اتفاق افتاد.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: متأسفانه این حادثه سه فوتی بر جا گذاشت و مصدومان حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و تعداد پنج نفر از آنان در بیمارستان بستری شدند.

سردار حاجیان با اشاره به اینکه این محور بازگشایی شده است، گفت: از رانندگان می‌خواهیم در زمان بارش نزولات آسمانی دقت و هوشیاری در رانندگی را بالا برده و با رعایت توصیه‌های پلیس در خصوص نحوه رانندگی در جاده لغزنده از تصادفات و حوادث تلخ جلوگیری کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین