کد خبر: ۲۲۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹
رئیس‌جمهوری آمریکا پس از تمسخر رقبای دموکرات‌ خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ گفت: حریف می‌طلبم.
ناطقان: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا امروز چهارشنبه در پیامی توئیتری ادعا کرد: مناظره دیشب دموکرات ها آشفته و دیوانه وار بود. اخبار جعلی می گوید عملکرد جو بایدن خوب بود، گرچه او گفت نیمی از جمعیت کشور ما بر اثر تیراندازی کشته شده اند.

رئیس‌جمهوری آمریکا در این باره ادامه داد: رقابت برای اکثر نامزدهای دموکرات دیگر تمام شده است. مایک کوچولو (مایکل بلومبرگ) بی ثبات بود، اما با پیام های تبلیغاتی بسیارِ خود -که ظاهراً باید پخش آنها در هنگام مناظره غیرمجاز باشد- کمک زیادی کرد.

وی در این باره افزود: نحوه رفتار «پوکوهانتس» ( Pocahontas) (الیزابت وارن) با برنی سندرز و مایک کوچولو، به شکل حیرت آوری بدجنس و بی ضابطه بود. آنها نمی دانند چگونه وارن را مدیریت کنند، اما من می دانم که او به ستوه آمده است. تام استیر نیز که به همراه مایک کوچولو در هزینه کردن دلار به ازای هر رأی رکورد زده است، فاجعه بود. فقط یک رقیب به من بدهید!

این در حالیست که در مناظره شب گذشته نامزدهای انتخاباتی حزب دموکرات، جو بایدن در گافی محسوس گفته بود از سال ۲۰۰۷ تاکنون ۱۵۰ میلیون آمریکایی بر اثر خشونت های مسلحانه کشته شده اند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین