کد خبر: ۲۲۲۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
شبکه المیادین لبنان از آزادسازی سه روستای در جنوب ادلب به دست ارتش سوریه خبر داد.
ناطقان: نیروهای ارتش سوریه امروز چهارشنبه چند روستای دیگر را در ادامه پیشروی‌های خود در محور جنوب استان ادلب آزاد کردند.

شبکه المیادین لبنان به نقل از خبرنگار اعزامی خود گزارش داد که ارتش سوریه ساعتی پیش سه روستای «کرسعا»، «الملاجه» و «فطیره» را در ریف جنوبی استان ادلب آزاد کرد.

ارتش سوریه در پیشروی‌های دیروز موفق به آزادسازی شش روستا در جنوب ادلب شده بود که آزادسازی این روستا‌ها منجر به آزادسازی شهر «کفرنبل» در این منطقه شد.


برخی منابع وابسته به معارضان و تروریست‌ها برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود در جنوب ادلب، در حال انتشار اخبار پیشروی خود در شرق این استان هستند.

مرکز تحقیقات نورس و برخی منابع غیررسمی مدعی شدند که گروه‌های مسلح و تروریست شهرک «آفس» و روستاهای «مجازر» و «صالحیه» را از ارتش سوریه پس گرفته‌اند. نیروهای سوری این مناطق را هفته گذشته آزاد کرده بودند.
منبع: فارس
برچسب ها: روستا ، ادلب ، آزاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین