کد خبر: ۲۲۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: از ظهر دیروز تا پیش از ظهر امروز در کشور، ۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده اند.
ناطقان: به نقل از وب دا، کیانوش جهانپور ظهر امروز اظهار کرد: از ظهر دیروز تا پیش از ظهر امروز، ۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده‌اند و مجموع مبتلایان به این بیماری به ۲۴۵ نفر رسید.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اعلام این خبر که یک نفر از ۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا، در خراسان رضوی است، دلیل افزایش سرعت در تعداد و تشخیص موارد مثبت ابتلا به کووید۱۹ را افزایش تعداد آزمایشگاه‌ها در کشور دانست.


وی بهترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس را پرهیز از سفرهای بین شهری غیر ضروری عنوان کرد و گفت: بیشترین تاکید ما بر محدودیت در رفت و آمد و سفرهای شهری و بین شهری غیرضروری است.

گفتنی است؛ در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷ نفر از مبتلایان به این بیماری جان خود را از دست دادند و تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به ۲۶ نفر افزایش یافته است.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین