کد خبر: ۲۲۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
در پی وخامت شیوع ویروس «‌کرونا»‌ در سطح جهان،‌ درهای تفرجگاه «دیزنی توکیو» نیز از روی شنبه تا پانزدهم مارس به روی علاقه‌مندان بسته خواهد شد.
ناطقان: به نقل از هالیوودریپورتر،‌ گرداننده‌های تفرجگاه «‌دیزنی توکیو» با انتشار بیانیه‌ای در روز جمعه اعلام کردند، این تصمیم در راستای تقاضای اخیر مقام‌های «توکیو» مبنی بر لغو شدن یا به تعویق افتادن تمامی رویدادهای بزرگ اتخاذ شده است.

روز پنج‌شنبه «شینزو  آبه» - نخست‌وزیر ژاپن – دستور داد تمامی مدرسه‌های ژاپن تا ماه مارس تعطیل شوند.

پارک موضوعی «دیزنی شانگهای»‌ و «دیزنی‌لند هنگ‌کنگ» هم هر دو از اواخر ماه ژانویه به دلیل شیوع این ویروس بسته شده‌اند.

کمپانی «والت‌دیزنی» اوایل ماه جاری هشدار داد سودهای حاصل از پارک‌های موضوعی «دیزنی» که در چین واقع شده‌اند، ممکن است تا ۲۸۰ میلیون دلار کاهش داشته باشد.

تفرجگاه «دیزنی توکیو» شامل دو پارک موضوعی «دیزنی‌لند توکیو» و  «دیزنی سی توکیو»، چهار هتل «دیزنی»، شش هتل معمولی و یک مجتمع خرید می‌شود.

پارک موضوعی «دیزنی‌لند توکیو» که از سال  ۱۹۸۳ افتتاح شد، نخستین پارک موضوعی «دیزنی» است که در جایی خارج از ایالات متحده ساخته شده است.

تاکنون، ۲۱۰ نفر در ژاپن به ویروس «کرونا»‌ مبتلا شده‌اند و چهار نفر نیز جان خود را در اثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین