کد خبر: ۲۲۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: به منظور آمادگی در مقابله با ویروس کرونا از روز شنبه بیمارستان صحرایی در قزوین برپا می شود.
ناطقان: قدرت الله مهدی خانی پس از تشکیل جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در استانداری قزوین  اظهار داشت: جلسه فوق العاده کارگروه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا جمعه شب به ریاست استاندار قزوین تشکیل جلسه داد و مصوبات مهمی داشت.

وی اضافه کرد: اولین مصوبه برپایی بیمارستان صحرایی در قزوین است تا بتوانیم در صورت نیاز بسرعت خدمات پزشکی و درمانی مورد نیاز بیماران را در این مرکز ارائه کنیم.

مهدی خانی تصریح کرد: این بیمارستان از امروز شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا می‌شود و تجهیزات آن نیز تهیه شده است.

نظارت بر تولیدات ماسک و مواد ضد عفونی کننده

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین یادآور شد: در روزهای گذشته در بازدیدهایی که استاندار و مدیران صنعتی از چند واحد تولید مواد شوینده و ضدعفونی کننده داشتند مقرر شد برخی با تغییر خط تولید و برخی با افزایش تولید نیازهای این روزهای مردم را تأمین کنند.

وی بیان کرد: از دیگر مصوبات این جلسه تاکید بر تداوم تعطیلی کامل مجالس جشن و عروسی در تالارها بود تا در این فرصت نسبت به ضد عفونی و گندزدایی این مراکز اقدام کنند.

مهدیخانی یادآور شد: تمامی میهمان سراها از پذیرش میهمان منع شده‌اند و مراکز عمومی، اتوبوس‌ها، ترمینال‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، سرویس‌های بهداشتی عمومی با محلول‌های ضد عفونی کننده گند زدایی خواهند شد.

توزیع ماسک و محلول ضدعفونی کننده در داروخانه‌ها

وی گفت: در روزهای گذشته داروخانه‌ها از عرضه ماسک منع شدند که تصمیم گرفته شد از روز شنبه مجاز به فروش ماسک و محلول ضد عفونی کننده باشند و با نظارت بر نحوه توزیع اقلام بهداشتی امیدواریم بسرعت با تنظیم بازار ماسک و مواد ضد عفونی کننده و الکل طبی کمبودهای این کالاها برطرف شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین تصریح کرد: استفاده از ظرفیت خیرین در تأمین اقلام مورد نیاز مردم از دیگر تصمیماتی بود که در این جلسه گرفته شد تا بتوانیم بسرعت نیازهای بهداشتی و درمانی شهروندان را تأمین کنیم.



منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین