کد خبر: ۲۲۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
مدیرپیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی جدید از روز 11 اسفند در کشور گفت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در نیمه شمالی کشور دما تا 10 درجه کاهش می‌یابد.
ناطقان:  در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در اواخر وقت سامانه بارشی جدید از سمت شمال‌غرب وارد کشور می‌شود و بدین ترتیب روز آینده 11 اسفند بارش برف و باران و وزش باد شدید موقت در استان‌های واقع در شمال غرب؛ غرب و جنوب غرب کشور خواهیم داشت. همچنین این شرایط در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد:‌ روز آینده در استان‌های ساحلی خزر بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بارش برف داریم.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت:‌روز آینده پدیده گردو خاک در استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان افزود: روز دوشنبه 12 اسفند در نیمه شمالی کشور بارش خواهیم داشت و روز سه‌شنبه این سامانه در سواحل شرقی خزر، شمال شرق کشور و ارتفاعات البرز شرقی فعال است و سپس از کشور خارج می‌شود.

وی در تشریح وضعیت دمایی توضیح داد: روز آینده 11 اسفند در استان‌های ساحلی خزر کاهش 7 تا 10 درجه‌ای دما را داریم و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در نیمه شمالی کشور کاهش 7 تا 10 درجه‌ای دما رخ می‌دهد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد:‌ بعد از ظهر فردا 11 اسفند تا سه‌شنبه دریای خزر مواج است. همچنین خلیج فارس روزهای دوشنبه و سه‌شنبه و تنگه هرمز روز سه شنبه مواج است.

ضیائیان در تشریح وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران فردا قسمتی ابری است در بعد از ظهر افزایش ابر و فردا شب بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق در تهران پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 18 و 8 درجه خواهد بود.

وی اضافه کرد:‌روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 27 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و اردبیل با کمینه دمای 3 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز در تهران سرعت باد 14 کیلومتر در ساعت، دید افقی 2500 متر و نم نسبی 51 درصد است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین