کد خبر: ۲۲۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که حائز شرایط شناخته نشده اند از امروز می توانند نسبت به ثبت اعتراض در سامانه tem.mrud.ir اقدام کنند تا در صورت تایید اعتراض مراحل مراجعه حضوری و واریز آورده آنها طی شود.
ناطقان: برخی از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن پس از حذف از مرحله اول ثبت نام این طرح این روزها اگر خود را واجد شرایط می دانند می توانند از امروز با ثبت اعتراض خود در سامانه tem.mrud.ir مجددا درخواست تجدیدنظر در این باره شوند.

برخی از متقاضیان مسکن ملی علیرغم اینکه خود را واجد شرایط دریافت مسکن ملی می‌دانستند، اما از این طرح حذف شدند، به همین دلیل با برنامه ای که وزارت راه و شهرسازی پیاده کرده می‌توانند با ثبت اعتراض و در صورت موافقت با اعتراض آنها با مراجعه حضوری و بارگذاری مدارک لازم و واریز آورده متقاضی واقعی مسکن ملی شوند.

آن دسته از متقاضیانی که به دلایلی همچون اشتباه در سامانه‌های موجود، اعلام اشتباه قرمز بودن فرم «ج»، اشتباه در استعلام از بانک مسکن، ثبت نشدن سرپرست خانوار بودن و… از ثبت نام در سری نخست حذف شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور، اعتراض خود را همراه با مدارک لازم ثبت کنند.

*انصرافی‌های مسکن ملی از 12 اسفند

وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد، تا متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که تمایل به انصراف از این طرح را دارند نیز از ۱۲ اسفند ماه جاری با مراجعه به سایت طرح اقدام ملی نسبت به ثبت درخواست انصراف اقدام کنند.

خاطرنشان می‌شود، متقاضیان می‌باید پس از بالا آمدن سایت مذکور، از قسمت «ورود به پروفایل متقاضی» اقدام به درج اعتراض خود کنند.

در اجرای طرح اقدام ملی مسکن که مهمترین مولفه آن تولید مسکن یعنی تامین زمین از سوی دولت است قرار است با ساخت 400 هزار مسکن به کمک افشار میان درآمدی جامعه بیاید.

در این طرح متقاضیانی که اقدام به ثبت نام کنند در مرحله اول باید آورده‌ای در حدود 30 میلیون تومان تا 40 میلیون تومان داشته باشند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین