کد خبر: ۲۲۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از پلمب قهوه خانه‌ای در جنوب پایتخت به علت عرضه قلیان و عدم توجه به ابلاغیه ممنوعیت عرضه قلیان در قهوه خانه و سفره خانه‌های سنتی خبر داد.
ناطقان: سرهنگ نادر مرادی با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا ابلاغیه عدم عرضه قلیان در سفره خانه و قلیان با همکاری اتحادیه‌های مربوط به کلیه صنوف ابلاغ شد، گفت: متأسفانه علیرغم این همه تأکید، روز گذشته خبری مبنی بر عرضه پنهانی قلیان توسط متصدیان قهوه خانه‌ای در محدوده خیابان خاوران دریافت شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت افزود: با دریافت گزارش و تأیید خبر، بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی تیمی از مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت به این مکان مراجعه و ضمن پلمب قهوه خانه هر سه متصدی متخلف این واحد صنفی را دستگیر و واحد صنفی را پلمب کردند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت با تاکید بر ممنوعیت عرضه قلیان تا اطلاع ثانوی، خاطر نشان کرد: در صورت عدم رعایت ضوابط توسط متصدیان واحدهای صنفی، با آنان برخورد قانونی و برابر قانون مغازه آنها پلمب خواهد شد.
منبع: مهر
برچسب ها: پلمپ ، قهوه خانه ، متخلف
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین