کد خبر: ۲۲۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۶ میلیون دستکش که در چهار انبار بزرگ در جنوب تهران دپو شده بود، خبر داد.
ناطقان: سردار حسین رحیمی، عصر امروز در حاشیه بازدید از انبارهای دپوی دستکش با حضور در جمع خبرنگاران گفت:‌ از زمان شیوع ویروس کرونا یکی از اقداماتی که ماموران پلیس در کنار انجام دیگر وظایف خود در دستورکار قرار دادند، برخورد با احتکار لوازم بهداشتی و موادضدعفونی کننده و ... بود و در همین راستا نیز اقدامات کنترلی خود را تشدید کردیم.

وی ادامه داد: امروز نیز چهار انبار بزرگ در جنوب پایتخت ازسوی همکاران من مورد شناسایی قرار گرفتند که پس از بازرسی انجام شده از آنها تا این لحظه بالغ بر ۴۶ میلیون دستکش از این انبارها کشف و ضبط شده است.

رحیمی با بیان اینکه این دستکش‌ها بالغ بر یک ماه است که ترخیص شده، گفت:‌ متاسفانه ۲۰ روز است که این دستکش‌ها در انبارها نگهداری می‌شوند در حالی که باید در مراکز توزیع عرضه می‌شد.

رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه این اقلام توقیف خواهد شد، افزود: علاوه بر آن با متخلفان نیز برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد.

به گفته وی، علاوه بر این مورد،  ۱۲ پرونده در این خصوص نیز از قبل تحویل‌مراجع قضایی شده و همین روزها دادگاه‌هشان به صورت علنی برگزار خواهد شد.

رحیمی افزود:‌ اقلام بهداشتی کشف شده در اختیار نهادهای مربوطه قرار خواهد گرفت تا نسبت به توزیع آن اقدام شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان از شهروندان خواست که هرگونه موارد غیرقانونی و اطلاعات خود از احتکار موادبهداشتی و ضدعفونی کننده را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: دستکش ، انبار ، تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین