کد خبر: ۲۲۴۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران از توزیع ۲۰ هزارتن گوشت قرمز و گوشت مرغ منجمد طی روزهای پایانی سال در کشور خبر داد.
ناطقان: رضا سالمی گفت: ستاد تنظیم بازار مصوب کرد ۱۰ هزار تن گوشت گوساله منجمد و ۱۰ هزار تن گوشت مرغ منجمد در روزهای پایانی سال از طریق فروشگاه های زنجیره ای، سازمان میوه و تره بار، تعاونی های مصرف اتکا، فرهنگیان، امکان، تعاونی های مصرف محلی و ادارات سراسر کشور توزیع شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: با توجه به موضوع شیوع بیماری کرونا و حضور کمتر مردم در مکان های عمومی اصناف سطح شهر نیز درگیر این طرح شدند تا محصولات مزبور را با شرایط راحت تری به دست مصرف کنندگان برسانند.


وی افزود: گوشت گوساله منجمد وارداتی ( سردست بدون استخوان) با قیمت ۳۸ هزار تومان و مرغ منجمد به قیمت ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان در اختیار اصناف قرار می گیرد و واحدهای صنفی هم موظفند به ترتیب گوشت قرمز و مرغ منجمد را با نرخ های ۴۰ و ۱۲ هزار تومان به مصرف کنندگان عرضه کنند.

سالمی تصریح کرد: قیمت مصوب مرغ گرم نیز ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است که در میادین میوه و تره بار و سایر مراکز توزیع و عرضه می شود.وی ادامه داد: بطورکلی از مجموع ۱۰ هزار تن گوشت قرمزی که ستاد تنظیم بازار مصوب کرده سه هزار تن مربوط به استان تهران است.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران اظهارداشت: مصرف روزانه گوشت قرمز استان تهران در شرایط عادی ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن است.وی گفت: روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ تن گوشت گوساله منجمد در استان تهران مصرف می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین