کد خبر: ۲۲۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
افشا کننده اسرار خاندان آل سعود از پشت پرده تعطیلی مدارس در عربستان به بهانه مبارزه با کرونا خبرداد.
ناطقان: به نقل از النشره، افشا کننده اسرار خاندان آل سعود که در توئیتر به مجتهد معروف است اعلام کرد که تعطیل شدن مراکز آموزشی در عربستان ارتباطی با ویروس کرونا و مقابله با آن ندارد.

وی افزود: این اقدام با هدف مسائل امنیتی صورت گرفته است.

مجتهد تاکید کرد به نظر می‌رسد محمد بن سلمان ولیعهد عربستان خود را برای یک مسئله مهم طی روزهای آتی آماده می‌کند.

مجتهد افشاکننده اسرار درونی آل سعود پیش از این ضمن تأیید بازداشت احمد بن عبدالعزیز یکی از برجسته‌ترین شاهزادگان سعودی و فرزند مؤسس عربستان به دست محمد بن سلمان و محمد بن نایف ولیعهد سابق و نیز عبدالعزیز بن سعود وزیر کشور سعودی و نیز بازداشت شمار دیگری از شاهزادگان اعلام کرده بود: موضوع به انتصاب محمد بن سلمان به عنوان پادشاه و مخالفت گسترده در داخل آل سعود مربوط می‌شود.

افشاکننده اسرار درونی آل سعود از بازداشت شماری از افسران دستگاه‌های امنیتی و ارتش و گارد به اتهام وابستگی به احمد بن عبدالعزیز یا محمد بن نایف خبر داد و افزود: هر فردی که بن سلمان به وی شک دارد که با این دو در ارتباط باشد را بازداشت می‌کنند.

مجتهد فاش کرد: موضوع به حادثه بزرگ مربوط می‌شود و بازداشت‌های گسترده شاهزادگان و افسران عالی رتبه به این حادثه مربوط است. کشورهای غربی نگران تبعات این حادثه هستند اگر بن سلمان موضوع را اعلام نکند کشورهای غربی قصد دارند که جزئیات موضوع را فاش کنند تا محمد بن سلمان را مجبور به مسئولیت پذیری کنند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین