کد خبر: ۲۲۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از قرنطینه خانگی اسماعیل نجار رییس این سازمان پس از ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.
ناطقان: علی بختیاری روز دوشنبه  در پاسخ به این سوال که علت غیبت چند روزه رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در جلسات مختلف مدیریت بیماری کرونا چیست، اظهار داشت: اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور هفته گذشته با مشاهده علایم مشابه آنفلوآنزا به مراکز درمانی مراجعه کرده و پس از انجام چهار تست مربوط به بیماری کووید-۱۹ مشخص شد که وی به این بیماری مبتلا شده است.

وی توضیح داد: به همین دلیل وی در بیمارستان بستری و تحت مراقبت‌ قرار گرفت که صبح امروز(دوشنبه) با بهبود نسبی و رفع خطر با تشخیص پزشکان از بیمارستان مرخص شده و هم اکنون در قرنطینه خانگی قرار دارد.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور اضافه کرد: در زمان بستری بودن رئیس این سازمان تمامی ماموریت های و اقدامات مربوط به سازمان مدیریت بحران از طریق معاونان و پیگیری غیرحضوری و تلفنی رییس سازمان انجام شده و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

سازمان مدیریت بحران کشور یک سازمان هماهنگ کننده، سیاستگذار، هدایت کننده و نظارت کننده بر ایجاد آمادگی و مقابله در مقابل انواع حوادث است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین