کد خبر: ۲۲۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
ویژه برنامه وفات حضرت زینب سلام‌الله علیها در حرم مطهر ایشان با رعایت امور بهداشتی برگزار می‌شود.
ناطقان: در پی شیوع ویروس کرونا و همزمانی با وفات حضرت زینب (س) و احتمال حضور چندین هزار نفری زائران به این مناسبت در حرم مطهر، با نظر آیت‌الله طباطبایی نماینده رهبر انقلاب در سوریه و تولیت مصلی حرم حضرت زینب (س) تمامی برنامه‌ها و مراسمات، با اِعمال نکات بهداشتی انجام می‌گردد.

طی این ابلاغیه معاونت فرهنگی دفتر رهبری موظف به کاهش برنامه‌های فرهنگی و غیر ضروری حرم مطهر و همکاری کامل با مسئولین بهداشت و درمان منطقه گردید.

همچنین مقرر گشت تمامی اماکن حرم مطهر روزانه دو مرتبه ضد عفونی و طبق هماهنگی که با تولیت مکرم حرم مطهر انجام پذیرفت، ضریح مطهر آن حضرت هر ۴۵ دقیقه یک مرتبه ضدعفونی گردد.

علاوه بر آن موکب چای حرم مطهر و آشبزخانه طبخ غذای متبرک حرم مطهر تعطیل، و پخت و توزیع هرگونه غذا متبرک و خوراکی‌های غیر بسته بندی و پلمپ‌شده در حرم مطهر ممنوع گردید.

همچنین امور توزیع پلاستیک‌های یک بار مصرف برای حمل کفش بین زائران، توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی بین مستمندان منطقه بجای طبخ غذای متبرک، قرار دادن مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده در حرم مطهر برای استفاده زائران و تامین نظرات مسئولین بهداشت و درمان منطقه نیز از توصیه‌های ایشان بود.

همچنین طی این ایام درمانگاه و اورژانس حرم مطهر در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین