کد خبر: ۲۲۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
کابینه سعودی در ادامه مواضع خصمانه خود اینبار هم کرونا را دستاویزی برای هجمه به ایران قرار داد و ادعای مضحکی علیه تهران مطرح کرد.
ناطقان: به نقل از النشره، کابینه سعودی در جلسه امروز خود به ریاست ملک سلمان به بررسی اقدامات انجام شده درباره مقابله باکرونا در این کشور پرداخت و اقدامات انجام شده را مثبت خواند.

در این جلسه اعلام شد که اقدامات انجام شده در استان القطیف موقتی است و در چارچوب تدابیر پیشگیرانه برای ممانعت از انتقال کروناست و اینکه مقامات بهداشتی بتوانند اقدامات پزشکی لازم را برای ساکنان این استان به عمل آورند!

کابینه سعودی از همکاری ساکنان با این اقدامات تمجید کرد.

در ادامه کابینه سعود ادعا کرد: رفتار غیرمسئولانه ایران محکوم است زیرا آنها اجازه ورود شهروندان سعودی به خاک خود را بدون مُهر زدن بر گذرنامه هایشان داده اند و این در حالی بوده که ویروس کرونا در ایران شیوع پیدا کرده است که این موضوع، ایران را مسئول مستقیم ابتلا به کرونا و شیوع آن در جهان معرفی می کند و خطری تشکیل می دهد که سلامت بشریت را تهدید می کند و تلاش های بین المللی برای مبارزه با ویروس کرونا را از بین می برد.

کابینه سعودی در ادامه سوءقصدتروریستی به نخست وزیر سودان را محکوم و اعلام کرد: ریاض با این اقدام بزدلانه مخالف است و آنرا و هر تحرکی که ثبات سودان را در معرض خطر قرار دهد، محکوم می کند.

ادعای ریاض علیه ایران در حالی تکرار می شود که برخی درباره اقدامات آل سعود در القطیف به بهانه مقابله با کرونا با دیده تردید می نگرند. مقامات دولت عربستان به بهانه انتشار ویروس کرونا فشارهای خود را به استان شیعه نشین قطیف واقع در شرق این کشور بیشتر کرده اند. آنها انی استان را کاملاً قرنطینه کرده اند در حالیکه بسیاری از شهرهای دیر عربستان آزادی رفت و آمد دارند.

مجتهد که افشاکننده اسرار درونی آل سعود است در توییتی نوشته است: تعطیلی مدارس به شیوع کرونا ارتباطی ندارد و دلایل امنیتی پشت پرده است که اعلام نشده و محمد بن سلمان قرار است طی روزهای آتی کاری را انجام دهد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین