کد خبر: ۲۲۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
رئیس کل دادگستری استان مازندران از کشف حدود یک میلیون و۲۰۰ هزار ماسک و دستکش در استان خبر داد و گفت: ۱۷ واحد صنفی متخلف در استان پلمب شد.
ناطقان: حجت الاسلام محمدصادق اکبری از ورود به موقع رؤسا و دادستان‌های حوزه قضائی به موضوع ویروس کرونا و احتکار کنندگان لوازم بهداشتی در استان خبر داد وگفت: دراین راستا ۳۹ پرونده قضائی تشکیل و۳۹ متهم آن به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی اظهار داشت: با توجه به فرمایشات ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر برخورد با متخلفین و احتکار کنندگان و گرانفروشان لوازم بهداشتی در این برهه از زمان با ورود به موقع دادستان‌ها وتلاش سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان (عج) واطلاعات سپاه استان بیش از یک میلیون و۱۰۸ هزار و ۶۸۲ ماسک و دستکش در استان کشف شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران افزود: از احتکارکنندگان لوازم بهداشتی ۵۷ هزار و ۷۱ لیتر الکل و ۳۰ هزار پد الکلی، کشف و ضبط و بیش از ۱۷ واحد اعم از داروخانه و مرکز لوازم بهداشتی و انبار پلمپ شد.

حجت الاسلام اکبری اظهار داشت: از ۳۹ پرونده قضائی تشکیل شده، یکی از متهمین به جرم اخلال در نظام اقتصادی در قرار بازداشت به سر می‌برد و۳۸ نفردیگر به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

این مقام عالی قضائی استان تاکید کرد: در راستای نظارت بر توزیع مواد شوینده و ماسک بین مردم، به دادستان‌های سراسر استان ابلاغ شده تا بدون هیچ چشم پوشی، برابر با قانون با احتکار کنندگان مواد شوینده و ماسک برخورد قاطع به عمل آورند و هرگونه اغماض و تساهلی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی تصریح کرد: از مسئولان مربوطه می‌خواهیم نیازهای اساسی در این بخش از قبیل شوینده‌ها و مواد ضد عفونی کننده و ماسک به میزان نیاز در دسترس بیمارستانها ومردم قرار دهند.

حجت الاسلام اکبری افزود: در رسیدگی به پرونده سودجویانی که در شرایط فعلی با احتکار اقلام مورد نیاز جامعه، به سلامت شهروندان لطمه می‌زنند هیچ گونه اغماضی نخواهد شد و محتکرین به اشد مجازات پیش‌بینی شده در قانون محکوم خواهند شد.
منبع: مهر
برچسب ها: ماسک ، دستکش ، کشف
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین