کد خبر: ۲۲۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
استاندار خوزستان:
غلامرضا شریعتی در حاشیه جلسه مدیریت بحران خوزستان که دیروز (۲۴ اسفندماه) برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر در خوزستان با سه مساله شیوع کروناویروس، بارندگی‌های پیش رو و هجوم ملخ‌ها مواجه هستیم. باید مراقبت لازم انجام و بارندگی‌ها مدیریت شوند. وی بر لزوم مدیریت این شرایط تاکید کرد.
ناطقان: استاندار خوزستان با اشاره به وجود سه مساله شیوع کروناویروس، پیش‌بینی بارندگی‌های پیاپی و هجوم ملخ به مزارع استان، بر لزوم مدیریت این شرایط تاکید کرد.

غلامرضا شریعتی در حاشیه جلسه مدیریت بحران خوزستان که امروز (۲۴ اسفندماه) برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر در خوزستان با سه مساله شیوع کروناویروس، بارندگی‌های پیش رو و هجوم ملخ‌ها مواجه هستیم.

وی افزود: تعداد مبتلایان به کروناویروس روزانه در حال افزایش است اما وضعیت کنترل شده است و در سطح پایداری قرار دارد؛ البته در بیماری‌های مسری، همیشه پایداری شکننده است و باید مراقبت ویژه‌ای شود.

 استاندار خوزستان با اشاره به پیش‌بینی فعالیت سه سامانه بارشی پیاپی در دو هفته آینده، گفت: در در بالادست خوزستان و در خود استان خوزستان نیز بارندگی‌های خوبی خواهیم داشت. با توجه به پیش‌بینی سه بارش پشت سر هم در دو هفته آینده، باید مراقبت لازم انجام و بارندگی‌ها مدیریت شوند.

شریعتی ادامه داد: این بارش‌ها باید با نهایت دقت رصد شوند؛ فعلا طبق پیش‌بینی‌ها سامانه‌های بارشی قابل کنترل هستند اما احتمال کاهش و افزایش بارندگی وجود دارد که این موضوع می‌طلبد رصدها مرتبا انجام شوند تا آمادگی لازم را ایجاد کنیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: هجوم ملخ‌ها به مزارع خوزستان نیز کنترل شده است و با سم‌پاشی زیادی که انجام شده، مشکل خاصی در این خصوص ایجاد نشده است و امیدواریم با این روند پیش برویم تا این مسائل کنترل شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین