کد خبر: ۲۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴
وی همچنین درباره طرح کارت اعتباری جهیزیه نیز گفت: این کارت‌ها پنج و 10 میلیون تومان اعتبار دارد که قرار است با سود 16 درصد به جوانان ارائه شود، اما پیگیر هستیم این سود به 12 درصد کاهش یابد

ناطق: محمود گلزاری در حاشیه دیدار وزیر ورزش و جوانان با نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه جوانان، درباره سرانجام "لایحه تعیین وظایف و تکالیف دستگاه‌ها در حوزه جوانان" اظهار داشت: اسناد و قوانینی که در حال حاضر در حوزه جوانان وجود دارد کافی است، اما باید از طریق ستاد ساماندهی امور جوانان به دستگاه‌ها یادآوری شود.

وی همچنین درباره طرح کارت اعتباری جهیزیه نیز گفت: این کارت‌ها پنج و 10 میلیون تومان اعتبار دارد که قرار است با سود 16 درصد به جوانان ارائه شود، اما پیگیر هستیم این سود به 12 درصد کاهش یابد.

گلزاری در رابطه با ضمانت‌ ارائه این کارت‌ها تصریح کرد: سعی کرده‌ایم که ضمانت‌ها برای دریافت این کارت‌ها سبک باشد؛ به طوری که یک کارمند دولتی می‌تواند با ارائه فیش حقوقی خود یا معرفی یک کاسب معتبر، این کارت را دریافت کند؛ کارمندان غیردولتی نیز می‌توانند با معرفی پدر یا مادر کارمند از این کارت‌ها بهره‌مند شود.

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: نتایج نهایی درباره نحوه توزیع این کارت‌ها، تا هفته اول شهریور اعلام می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین