کد خبر: ۲۲۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
کاروان نظامی ترکیه متشکل از 15 خودرو شب گذشته سلاح و تجهیزات لجستیک نظامی را وارد یک روستا در شمال سوریه کرد و همزمان یک روستا گلوله‌باران شد.
ناطقان: یک کاروان نظامی ترکیه شب گذشته (یکشنبه) متشکل از ۱۵ خودروی نظامی وارد منطقه «رأس العین» در شمال سوریه شد.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، این کاروان نظامی سلاح‌ها و تجهیزات نظامی را به روستای «الاربعین» در حومه رأس العین در پنج کیلومتری مرز ترکیه، منتقل کرد.

پیش از آن نیز توپخانه ارتش ترکیه روستای «طویله الوکاع» در شمال غرب شهر «تل تمر» در شمال سوریه را گلوله‌باران کرد که موجب وارد آمدن خسارات مادی به خانه‌ها و ساکنان شد.

از سوی دیگر یک بمب در مقر تروریست‌های «الجیش الوطنی السوری» که پیاده‌نظام ترکیه در شمال سوریه محسوب می‌شوند، در جنوب شهر رأس العین، تعداد نامشخصی کشته و زخمی بر جا گذاشت و موجب شد تا تروریست‌ها مبادی خروجی و ورودی منطقه را مسدود کنند.

پنجشنبه هفته گذشته نیز چهار نیروی ارتش ترکیه در انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در روستای «تل حلف» در حومه رأس العین کشته و هشت تروریست وابسته به ترکیه نیز زخمی شدند.

ترکیه در ۲۰ مهر ماه اعلام کرد که توانسته شهر «رأس العین» در شمال سوریه را از کنترل نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) خارج سازد. از آن زمان این شهر و شهرهای اطراف به خصوص «تل ابیض» هر از چندگاهی شاهد انفجار خودرو یا موتورسیکلت‌های بمب‌گذاری شده است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین