کد خبر: ۲۲۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
در بازار طلا، ارز و سکه امروز شاهد افزایش قیمت‌ها بودیم.
ناطقان: قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (سه‌شنبه) شش میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است. همچنین سکه تمام طرح قدیم نیز پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد که اندکی نسبت به دیروز افزایش یافته است.

قیمت نیم‌سکه نیز سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان اعلام شده و ربع سکه هم یک میلیون و ۷۸۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود که مقداری افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند.

هر قطعه سکه یک گرمی نیز ۹۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۵۹۷ هزار تومان در طلافروشی‌ها معامله می‌شود.

در بازارهای جهانی نیز آخرین قیمت هر اونس طلا ۱۵۰۱ دلار ثبت شده است.

در بازار ارز نیز شاهد افزایش قیمت هستیم و قیمت خرید و فروش دلار فاصله معناداری از هم گرفته که البته به گفته رئیس‌کل بانک مرکزی این امر به درستی و برای جلوگیری از سفته‌بازی‌های دلالان صورت گرفته است.

بر همین اساس امروز (سه‌شنبه) قیمت خرید هر دلار آمریکا در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام شد.

همچنین این صرافی‌ها هر یورو را ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان خریدند و با نرخ ۱۷ هزار و و ۴۵۰ تومان فروختند.

از سوی دیگر بانک‌ها نیز، هر دلار آمریکا را تا ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان و هر یورو را تا ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان خریدند.

قیمت ارز مسافرتی نیز تا سقف ۱۰۰۰ یورو در بانک‌های عامل، ۱۷ هزار و ۶۰۰ تومان با احتساب کارمزد بانکی اعلام شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین