کد خبر: ۲۲۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
رئیس اورژانس فارس از جان باختن ۶۱ نفر در استان به دلیل مسمومیت ناشی از الکل در این استان خبر داد تا در عمل شمار قربانیان مصرف الکل در این استان ۵ برابر کووید ۱۹ باشد!.
ناطقان: محمدجواد مرادیان از افزایش آمار مسمومیت‌ها با الکل به ۳۸۳ نفر و فوتی‌ها به ۶۱ نفر تا صبح چهارشنبه ۲۸ اسفند در استان خبر داد و گفت: در چندروز گذشته ۳۲۲ نفر بر اثر مصرف الکل در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

او خاطرنشان کرد: میانگین سن مسمومین از ۲۰ تا  ۴۰ سال است و  ۱۴ نفر از این افراد هم‌اینک در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش ایسنا و برابر آمار رسمی، شمار قربانیان بیماری کووید ۱۹ در استان فارس تا ظهر روز سه شنبه ۲۷ اسفند ماه ۱۱ نفر بود.

مصدومیت ۱۸ نفر در حوادث چهارشنبه سوری

رئیس اورژانس فارس همچنین گفت: چهارشنبه سوری در شهر شیراز منجر به زخمی شدن ۱۸ نفر شد.

مرادیان گفت: متاسفانه علی‌رغم توصیه‌های مکرر به خانواده‌ها در خصوص چهارشنبه پایان سال در شرایط فعلی که کادر درمان مشغول مداوای بیماران کرونایی هستند اما آمار مصدومان این مناسبت در شهرستان شیراز تا صیح امروز به ۱۸ نفر رسیده است.

او از انتقال ۱۶ مصدوم توسط امدادگران به مراکز درمانی شیراز اطلاع داد و افزود: تعداد ۹ مصدوم در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفتند و ۷ مصدوم ترخیص شد که متاسفانه یکی از مصدومین منجر به نقص عضو از ناحیه دست شده است.

رئیس اورژانس استان فارس بیان کرد: همچنین دو مصدوم در محل حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند
منبع: ایسنا
برچسب ها: الکل ، فارس ، ناطقان ، کرونا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین