کد خبر: ۲۲۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
رادیو نوروز با حضور حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی آغاز به کار کرد.
ناطقان: حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی با اشاره به نقش پر اهمیت رسانه‌ها در همراهی با مردم گفت: قرار ما با مردم این است که بر روی محوری‌ترین موضوعات و دغدغه‌های مردم تمرکز و آنها را همراهی کنیم. به نحوی که در شادی‌ها و گرفتاری‌های آنان حضور داشته باشیم. این مسئله از خاصیت‌های رسانه است و امروز که ویروس کرونا بر کشور سایه افکنده، معاونت صدا با رادیو نوروز در کنار مردم است.

معاون صدا نقش رادیو نوروز را در شرایط فعلی راهبردی ارزیابی کرد و ادامه داد: برنامه‌های رادیو نوروز به گونه‌ای طراحی و تدوین شده است تا در بین مردم همدلی را که بزرگترین دستاورد فرهنگ غنی کشورمان است، ایجاد و صدای همدلی مردم باشد.

وی افزود:در این ایام مردم در خانه ها، خودشان را قرنطینه می‌کنند تا از این ویروس و تبعات آن در امان بمانند. اما در کنار همه توصیه‌های صورت گرفته عده‌ای از جمله نیرو‌های امدادی و امثال آنها نباید در خانه بمانند.

شاه آبادی با تاکید بر اینکه اهالی رسانه‌ها هم از جمله افرادی هستند که نباید در خانه بمانند،گفت:رادیو نوروز در کنار ۱۶ شبکه ملی و سراسری و استانی تلاش می کند تا در کنار مردم لحظات را آسانتر، مفید و فرحبخش کند و در نهایت رضایت مردم میسر شود.

معاون صدای رسانه ملی ادامه داد: رادیو نوروز صدای همدلی است. امروز مردم بزرگترین سلاحشان برای مبارزه با بیماری و عبور از این دوران همدلی است.

وی افزود: بیان رویداد‌ها و اطلاع رسانی از عملکرد دستگاه‌های خدماتی و امدادی به خصوص حوزه بهداشت و سلامت، قرارگاه بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا از مهمترین بخش‌های برنامه‌های این رادیو است. همچنین در بخش‌های برنامه‌های فرهنگی این رادیو، موسیقی نواحی پخش و تاریخ استان‌ها بیان می‌شود. ارتباط با خانواده ها، نوروز در خانه، آموزش و مشاوره تحصیلی به دانش آموزان از مهمترین برنامه‌های این رادیو است. امسال با توجه به شرایط خاص ایجاد شده در کشور و بسیج همگانی مبارزه با ویروس کرونا، توجه و تأکید بیشتری بر ارتقای بهداشت عمومی و روان جامعه در مقابله صحیح با انتشار و شیوع این ویروس وجود دارد که تحقق این موارد با آموزش‌های مستمر سلامتی و بهداشتی فردی، خانواده‌ای و عمومی از شاخص‌های برنامه‌ای رادیو نوروز است.تمهیدات لازم آموزشی و مشاوره‌های تحصیلی و اطلاع‌رسانی از طریق برنامه‌های آموزشی صداوسیما فراهم خواهد شد.

شاه آبادی گفت: این شبکه رادیویی از ۲۸ اسفند کار خود را آغاز و تا ۱۵ فروردین به کار خود ادامه خواهد داد.رادیو نوروز  از طریق سه درگاه گیرنده‌های رادیو با طول موج اف ام ردیف ۵/۹۵ مگاهرتز، گیرنده‌های دیجیتال و برنامه کاربردی اپلیکیشن تلفن همراه رادیو از طریق www.iranseda.ir قابل دریافت است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین