کد خبر: ۲۲۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲
رئیس پلیس راه گفت: به دلیل انجام تست غربالگری کرونا در عوارضی تهران- قم، پردیس و ورودی برخی استان‌ها تراکم مقطعی خودروها را شاهدیم.
ناطقان: سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا درخصوص وضعیت تردد خودروها در محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در همه جاده ها ترافیک روان بوده و وضعیت عادی عبور خوروها در جریان است.

رئیس پلیس راه در خصوص انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر تراکم خودروها در برخی نقاط اعلام کرد: در عوارضی تهران- قم، پردیس و ورودی برخی استان ها به دلیل انجام تست غربالگری کرونا توسط تیم های وزارت بهداشت و هلال احمر تراکم مقطعی خودروها را شاهد هستیم .

سردار حسینی با تاکید بر این مطلب که پلیس راه هیچ محدودیتی در تردد قائل نشده ،به کاهش تردد خودروها در محورهای مواصلاتی اشاره و خاطرنشان کرد: از بیست و پنجم اسفندماه تا امروز بیش از ۳۰ درصد کاهش تردد خودروها را در جاده ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد بوده ایم.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین