کد خبر: ۲۲۵۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
رئیس مرکز اورژانس تهران از آمادگی صد در صدی نیروهای اورژانس در نوروز ۱۳۹۹ پایتخت خبر داد.
ناطقان: پیمان صابریان، رئیس مرکز اورژانس تهران از آمادگی صد در صدی نیروهای اورژانس در نوروز ۱۳۹۹ پایتخت  خبر داد و گفت: به هموطنان و همشهریان توصیه کردیم با توجه به انتشار ویروس کرونا در خانه بمانند ولی با توجه به شرایط خاص کنونی با آمادگی صد در صد و با تمام قوا در راه ایمن سازی و پیشگیری از وقوع حادثه تلاش می‌کنیم.

وی افزود: هر روز بیش از 200 پایگاه اورژانس تهران با تمام توان آماده ارائه خدمات درمانی مناسب به شهروندان هستند و کرونا خللی در امداد رسانی ها ایجاد نکرده است. پرسنل پر تلاش اورژانس تهران هرگز امدادرسانی را ضعیف یا تحت تاثیر این بحران قرار نداده اند و با حد اکثر توان در خدمت مردم شریف تهران هستند.

صابریان ادامه داد: مجدد به هموطنان عزیز توصیه می شود از مسافرت و همینطور دید و بازدید نوروزی خودداری کرده و نکات بهداشتی را رعایت کنند. هموطنان فقط در مواقع ضرورت و نیاز به خدمات فوریت های پزشکی با تلفن 115 تماس گرفته و همینطور در صورت داشتن سوال و یا مشاوره درباره ویروس کرونا با تلفن های 4030 و 190 تماس بگیرند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین