کد خبر: ۲۲۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به 883 نفر افزایش یافته است که حال 15 نفر از آنها وخیم است.
ناطقان: وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) اعلام کرد که تعداد مبتلایان به ویروس «کووید-۱۹» در فلسطین اشغالی به ۸۸۳ نفر رسیده است.

بنا به گزارش روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست، افزایش ۱۸۷ نفری مبتلایان به ویروس کرونا در مقایسه با یک روز قبل (جمعه) نمایانگر بیشترین تعداد ابتلا به این ویروس در اراضی اشغالی از زمان آغاز شیوع تا امروز است.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حال ۱۵ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ وخیم است و ۲۷۴ نفر از افرادی که بعنوان مبتلایان به کرونا شناسایی شده‌اند، در بیمارستان بستری هستند.

افزایش ناگهانی ابتلا به کرونا در اراضی اشغالی در شرایطی است که مقام‌های صهیونیست، اولین قربانی مبتلا به کرونا را گزارش کردند. فرد قربانی یک مرد ۸۸ ساله بوده است که حدود یک هفته پیش در بخش قرنطینه بیماران کرونا در مرکز پزشکی «شئیر زداک» در قدس بستری شده بود و ظاهراً سابقه بیماری داشته است.

در پی شیوع ویروس کرونا در اراضی اشغالی، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی با صدور دستورالعمل‌هایی از صهیونیست‌ها خواست تا در خانه‌های خود بمانند و تنها در صورت لزوم از خانه‌هایشان خارج شوند.

رفت‌ و آمد در پارک‌ها، سواحل، استخرها، کتابخانه‌ها و موزه‌ها و تمامی تعاملات اجتماعی ممنوع اعلام شده است و برخی مشاغل نیز به صورت دورکار درآمده است. طبق این گزارش، در حال حاضر، خدمات ضروری از جمله سوپرمارکت‌ها، داروخانه‌ها و خدمات پزشکی همچنان ارائه می‌شود.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین