کد خبر: ۲۲۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
مسئول کمیته پزشکی و ضد دوپینگ فدراسیون دو و میدانی وضعیت کنونی حدادی را مطلوب توصیف کرد.
ناطقان: دکتر سید اشکان اردیبهشت مسئول کمیته پزشکی و ضد دوپینگ فدراسیون دوومیدانی پس از اینکه احسان حدادی قهرمان ارزنده پرتاب دیسک دوومیدانی کشورمان پیرامون ارزیابی سلامت وی در خصوص تست ویروس کرونا تحت نظر قرارگرفته است در گفت و گوبا روابط عمومی فدراسیون اظهار داشت: اقدامات تشخیص و درمانی لازم برای احسان حدادی با حمایت کامل فدراسیون پزشکی ورزشی و دانشگاه علوم پزشکی وخدمات درمانی تهران انجام شده و وضعیت این قهرمان بطور مستمر رصد می شود.


وی خاطرنشان کرد: از کلیه قهرمانان ملی و ورزشکاران دو و میدانی خواهش می‌کنم به هیچ عنوان برای انجام تمرینات به اماکن ورزشی نروند و با انجام تمرینات آمادگی جسمانی در منزل به قطع زنجیره انتقال و سلامت خود کمک کنند و ‌تمرینات اختصاصی را با توجه به تعطیلی تمام رویدادهای بین المللی به آینده موکول نمایند.

مسئول کمیته پزشکی و ضد دوپینگ فدراسیون دو ومیدانی در پایان تأکید کرد: از همه رؤسای محترم هیأت‌های استانی می خواهم با نظارت و رعایت بخشنامه های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا به تأمین سلامت جامعه ورزشی اهتمام ورزند.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین