کد خبر: ۲۲۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: بیشترین میانگین سن طلاق به تفکیک استان در سال ۹۷ در مردان و زنان مربوط به استان البرز است.
ناطقان: سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به میانگین سن طلاق به تفکیک استان در سال ۹۷ اظهار کرد: بیشترین میانگین سن طلاق در سال ۹۷ در مردان و زنان به ترتیب با میانگین ۳۹.۴ و ۳۴.۷ مربوط به استان البرز است.

او با اشاره به اینکه میانگین سن طلاق در استان تهران در میان زنان نیز ۳۴.۷ سال و در میان آقایان نیز ۳۹.۲ سال است، افزود: استان تهران بعد از استان البرز بالاترین میانگین سن طلاق را دارد.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور مطرح کرد: در استان اصفهان میانگین سن ازدواج در میان مردان ۳۸.۴ سال و زنان ۳۳.۶ سال است.

ابوترابی با بیان اینکه میانگین سن طلاق در استان‌های گیلان، مازندران، سمنان و آذربایجان شرقی نیز بالاتر از سایر استان هاست، گفت: میانگین سن طلاق در سال ۹۷، در استان گیلان مردان ۳۸.۳ و در زنان ۳۳.۹، استان مازندارن در مردان ۳۷.۲ و در زنان ۳۲.۵، در استان سمنان در مردان ۳۷.۶ و در زنان ۳۲.۷ و دراستان  آذربایجان شرقی در مردان ۳۷ و در زنان ۳۲.۷ است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین