کد خبر: ۲۲۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۳
مصرف سیر خام می‌تواند به عنوان یک عامل محافظت در برابر سرطان ریه، حتی برای افراد سیگاری باشد. حتی افراد سیگاری می‌توانند با خوردن سیر خام دو یا چند بار در هفته خطر ابتلا به سرطان ریه را حدود ۳۰ ٪ کاهش دهند.
ناطقان: در گذشته سیر با سلامت سیستم ایمنی قلب و عروق و سیستم ایمنی مرتبط بوده است.

تکنیک‌های پاکسازی ریه ممکن است به نفع افرادی که سیگار می‌کشند، افرادی که مرتباً در معرض آلودگی هوا قرار دارند و افرادی که دارای بیماری مزمن هستند و سیستم تنفسی را تحت تأثیر قرار می‌دهد مانند آسم، بیماری انسدادی مزمن ریوی و فیبروز کیستیک، سودمند باشد.

ریه هایتان را با سیر تمیز کنید

تنفس در آلودگی هوا، دود سیگار و سایر سموم می‌تواند به ریه‌ها آسیب برساند و حتی باعث ایجاد شرایط سلامتی شود. حفظ سلامتی ریه‌ها برای سالم ماندن بقیه بدن ضروری است. سیر انواع مختلفی از خواص ضد التهابی دارد. به مبارزه با انواع عفونت‌ها کمک می‌کند. خوردن سیر به آسم کمک می‌کند و احتمالا ابتلا به سرطان ریه را کاهش می‌دهد.

ریه هایتان را با سیر تمیز کنید

 

یک ترکیب خانگی برای پاکسازی ریه‌ها:

مواد لازم:

- چند سانتی‌متر ریشه زنجبیل تازه

- ۴۰۰ گرم عسل

- ۲ قاشق سوپ‌خوری زردچوبه

- ۴۰۰ گرم پیاز

- یک لیتر آب

 

طرز تهیه:

آب را بجوشانید و به آن عسل اضافه کنید. ریشه‌های زنجبیل را رنده کرده، پیاز‌ها را خرد کرده و به آب جوش اضافه کنید. زمانی که جوش می‌خورد زردچوبه را نیز اضافه کنید و بگذارید نصف بیشتر آب آن تبخیر شود. پس از خنک شدن آن را در شیشه‌ای تمیز ریخته و در یخچال بگذارید و روزی دو مرتبه، دو قاشق از آن را با شکم خالی میل کنید.

 

سیر و آویشن برای پاکسازی ریه‌ها:

این ترکیب درمانگر باعث سم زدایی از ریه‌ها می‌شود. ترکیب خواص سیر با اثرات ضدعفونی کننده آویشن سلامت ریه‌ها را ارتقا می‌دهد.

 

مواد لازم:

سیر ۱۰ حبه

آویشن تازه ۳ شاخه

روغن زیتون به میزان لازم

 

روش تهیه:

حبه‌های سیر را در هاون بکوبید تا به صورت خمیر درآید. سپس برگ‌های آویشن را افزوده و دوباره بکوبید تا هر دو مخلوط و یکدست شوند. ترکیب را داخل یک ظرف شیشه‌ای تمیز بریزید و روی آن روغن زیتون بکر بریزید به طوری که سطح آن را بپوشاند. اجازه دهید ترکیب یک شب کامل بماند.

ریه هایتان را با سیر تمیز کنید

شربت زنجبیل و سیر:

تأثیر اصلی این داروی خانگی ناشی از میزان بالای آنتی اکسیدان‌ها و ترکیبات سم‌زدا و ضدالتهاب آن است. خواص موجود در ترکیبات دیگر باعث می‌شود که اثرات سیر چند برابر شود. چون پیاز، زنجبیل و زردچوبه نیز حاوی خواص ضدویروسی هستند و قدرت دفاعی بدن را بالا می‌برند. این مواد غذایی همچنین باعث دفع مواد زائد تجمع یافته در ریه‌ها می‌شوند.

 

مواد لازم:

آب نیم لیتر

شکر ۲۰۰ گرم

پیاز نیم کیلو

ریشه‌ی زنجبیل تازه یک تکه

زردچوبه یک قاشق چای‌خوری

سیر له شده ۳ حبه

 

روش تهیه:

آب و شکر را مخلوط کرده و روی حرارت ملایم گرم کنید. سپس پیاز‌های پوست کنده را اضافه کرده و هم بزنید. زنجبیل و سیر‌های له شده را نیز اضافه کنید و هم بزنید. زمانی که ترکیب به جوش آمد زیر شعله را کم کنید و به هم زدن ادامه دهید. باید اجازه دهید آب ترکیب به نصف برسد. سپس ترکیب را صاف کرده و اجازه دهید خنک شود. می‌توانید شربت به دست آمده را در یخچال نگهداری کنید. می‌توانید هر روز صبح به صورت ناشتا یک قاشق غذاخوری از این ترکیب میل کنید. می‌توانید این شربت را در آب ولرم مخلوط کرده و میل کنید. دو هفته‌ی مداوم از این شربت استفاده کنید و سپس یک هفته استراحت کرده و دوباره شروع کنید.

ریه هایتان را با سیر تمیز کنید

درمان عفونت ریه با عسل:

برای ناراحتی ریوی، سرفه و گرفتگی صدا: یک عدد پیاز را رنده نموده و پوره حاصل را در یک لیوان سرکه ریخته و مخلوط به دست آمده را صاف می‌کنند و با هم حجمش عسل مخلوط نموده و هر یک و نیم ساعت یک قاشق غذاخوری از آن مصرف می‌نمایند.

عسل در کشتن باکتری‌ها و میکروب‌ها تأثیر دارد البته بستگی به میزان عفونت شش‌ها دارد.
برچسب ها: ریه ها ، سیر ، تمیز کردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین