کد خبر: ۲۲۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب از برخورد سواری سمند با گاردریل های کناری اتوبان چمران با یک مصدوم خبر داد.
ناطقان: سرهنگ محمد رازقی در تشریح این خبر اظهار کرد: در ساعت ۱۸:۰۰ عصر روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره واژگونی خودروی سمند در محور جنوب به شمال اتوبان شهید چمران بالاتر از نیایش روبروی آتی ساز، بلافاصله گشت تصادفات پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر شدند و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری سمند به علت سرعت زیاد با گاردریل های کناری اتوبان برخورد کرده و پس از یک بار چرخیدن به دور خود متوقف شده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: در این حادثه راننده و سرنشین این خودرو مصدوم می‌گردند که با حضور به موقع عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل می‌گردند.

وی گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده سمند در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئن اعلام کرده است.

رازقی در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی با سرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنید.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین