کد خبر: ۲۲۵۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
سخنگوی وزارت بهداشت:
دکتر کیانوش جهانپور ضمن تشریح آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور گفت: ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر از مبتلایان به کرونا بهبود یافتند بیمارانی که بستری هستند ۳۴۶۷ نفر از بیماران حال نامساعدتر و ابتلای شدیدتری به بیماری دارند. میانگین سنی مبتلایان ۵۵ سال و میانگین سنی درگذشتگان ۶۹ سال است.
ناطقان: دکتر کیانوش جهانپور درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا اظهار کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۲۹۰۱ نفر بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۳۸ هزار و ۳۰۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۳ نفر از مبتلایان جدید کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به ۲۶۴۰ مورد رسید؛ در بین بیمارانی که بستری هستند ۳۴۶۷ نفر از بیماران حال نامساعدتر و ابتلای شدیدتری به بیماری دارند. میانگین سنی مبتلایان ۵۵ سال و میانگین سنی درگذشتگان ۶۹ سال است.

جهانپور تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در طرح غربالگری کرونا حدود ۶۰ میلیون نفر بوده است و ۹۷.۳ درصد مردم از این امر رضایت داشتند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین