کد خبر: ۲۲۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
روزنامه الشرق الاوسط عربستان مدعی شد لیگ فوتبال این کشور لغو نمی‌شود و بازی‌ها طی ماه‌های آینده از سر گرفته می‌شود.
ناطقان: روزنامه الشرق الاوسط عربستان به نقل از یک عضو فدراسیون فوتبال این کشور خبر داد که مسابقات لیگ فوتبال عربستان قطعا لغو نمی‌شود.

این عضو فدراسیون فوتبال عربستان که نخواسته نامش فاش شود، گفته است: مسابقات این فصل از مسابقات لیگ عربستان صرفنظر از زمان آن چه در پایان همین فصل و چه تا شروع فصل بعد، قطعا برگزار می شود و لغو بازی ها به جز در شرایط بسیار قانع کننده منتفی است.

وی ادامه داده است: لیگ عربستان یکی از لیگ های ارزشمند از نظر مالی و نیروی انسانی است و برای همین لغو بازی هایش مثل بعضی از لیگ های آماتور منتفی است. تصمیم فعلی برای تعلیق مسابقات و به تعویق انداختن آن تا پایان ماه آپریل است.

طبق اعلام روزنامه الشرق الاوسط، هر تیم برای ازسرگیری مسابقاتش به سه هفته زمان برای آماده سازی نیاز دارد و با احتساب این زمان و هشت هفته باقی مانده، لیگ عربستان در ماه رمضان یا شوال به پایان می رسد.

به گفته این عضو از فدراسیون فوتبال عربستان، فدراسیون های هر کشور اجازه ندارند بدون مشورت با فیفا تصمیمات کلی و قطعی در ارتباط با لیگ های خود بگیرند.

وی افزوده است: باشگاه ها و بازیکنان طی دو فصل آینده چه از نظر مالی و چه از نظر سازماندهی با مشکل مواجه می شوند و برنامه های قبلی آنها به دلیل شرایطی که ویروس کرونا برای دنیا در پی داشته است، تغییر خواهد کرد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین